Nieuwe BlackBerry kiezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

eligroenveld

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 aug 2011
Hallo allemaal!

Ik las dat er binnenkort allemaal nieuwe BlackBerry toestellen verschijnen. Nu weet ik niet meer welke ik moet kiezen. De BlackBerry Torch 9860 (exclusief bij Hi en KPN) met groot scherm lijkt me fantastisch, maar denk dat ik het toetsenbordje ga missen. Anders misschien de BlackBerry Bold 9900.
Wat denken jullie?

Misschien is de Blackberry Torch 9810, opvolger van de Blackberry Torch, een goed alternatief voor je? Dan heb je een schermgrootte wat er tussenin valt, maar wel een uitschuifbaar toetsenbordje.

ik vraag me af of het prepaid een beetje werkt op die nieuwe bb's. een kennis van me wil miss dat blackberry prepaid van kpn nemen, maar volgens mij met die nieuwe schermen, en touch, en dat pingen enzo, zit je toch zo door je beltegoed heen (of datategoed). als nu al die internetpagina's bijvoorbeeld veel beter laden enzo... oh en nog ff wat, ik hoorde dat de bb bold 9900 veel vastloopt en niet kan zoomen onder filmen, klopt dat?

@davega82 je hebt hellemaal gelijk! iedereen (of de meeste mensen) heeft een blackberry(bb) voor het interneten en voornamelijk het pingen. Als je een bb neemt moet je een internet abbonoment hebben vindt ik persoonlijk. Prepaid kan je inderdaad datategoed kopen maar dat is veel duurder dan aan abbonoment denk ik. over de blackberry bold 9900 heb ik goede verhalen gehoord ik ken iemand die hem heeft. prima apparaat!, maar zonder internet heb je er echt niets aan!

Dus neem je een bb, neem een internet abbo!

gr djceedee

ik vraag me af of het prepaid een beetje werkt op die nieuwe bb's. een kennis van me wil miss dat blackberry prepaid van kpn nemen, maar volgens mij met die nieuwe schermen, en touch, en dat pingen enzo, zit je toch zo door je beltegoed heen (of datategoed). als nu al die internetpagina's bijvoorbeeld veel beter laden enzo... oh en nog ff wat, ik hoorde dat de bb bold 9900 veel vastloopt en niet kan zoomen onder filmen, klopt dat?

wat djelpee zegt! en idd, vastlopen, en niet zoomen is een nieuwe feature, wist je dat niet? nee je moet ff wachten op een software update, os7.1 ofzo... komt goed! dat ding is 100x zo snel als de oude dus lijkt me ook beter!! tschuss

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan