nieuwe boxen geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

vehiid

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2009
heb nieuwe net gekocht .zit ook geen cd bij ofso<seg maar plug en play maar hij doet niet en op pc bij configuratiescherm kan die niet vinden wat nu??

het is een logitech LS21.

Moet ik mischien me geluidskaart installeren?? tis een on-board.

Hoi,

Als je bij systeem in het configuratiescherm en dan bij apparaatbeheer kijkt kan je kijken of daar bij audio app.een geel of rood teken staat zo ja moet je de driver installeren.

Modag

Hoi,

Als je bij systeem in het configuratiescherm en dan bij apparaatbeheer kijkt kan je kijken of daar bij audio app.een geel of rood teken staat zo ja moet je de driver installeren.

Modag

hmmm neej bij audio staat niks..geen vraagtekens ofso alles lijkt normaal

bij overige apparaten en dan multimeida audiocontroller is wel geel ding vraagteken

dus moet ik driver installeren??

Hoi,

Heb je hem dan achter de pc in de goede aansluiting gedaan meestal de groene.
Heb je rechts in de taakbalk een icoontje van de geluidkaart zo ja dan rechtermuisknop op dit icoontje en dan is daaar meestal een tablad om de aansluiting te configureren.
En dan kan ook het geluid nog gedempt staan.

Modag

Ps zie net je laatste bericht en ja dan zal je de driver moeten installeren.

heb helemaal geen geluidsicoontje daar....pc was gister geformatteerd had geen cd's dus alle drivers via internet geinstalleerd van audio had ik ook maar snap nioet waarom niet doet,De oude speakers doen oook niet

bij overige apparaten en dan multimeida audiocontroller is wel geel ding vraagteken

dus moet ik driver installeren??

Als jij inderdaad dat vraagteken hier hebt staan, dan zal je toch de juiste driver nog moeten installeren.

En kijk ook even rechtonder in je beeld, staat daar een luidspreker? Zo ja, klik er eens op om te zien of je het geluid niet op dempen hebt staan.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Dan ben ik bang dat de driver niet goed geinstalleerd is of dat de verkeerde is geinstalleerd als je met dit programma-tje kijkt kun je kijken welk geluidskaart je hebt.

Modag

dank jullie mensen alles is geregeld.......
drivers onieuwe geinstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan