Nieuwe Boxjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mikael

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 aug 2008
Ik heb een nieuwe 5.1 set van Thrust aangeshaft. Maar nou stond er op het papiertje dat je daar 3 aansluitingen voor achterin je geluidkaart nodig hebt.
Je hebt de oranje nodig de zwarte en de standaard groene. Nou zie ik dat mijn eigen geluidskaart de standaard groene en rood en blauw heeft. Is het mogelijk de set aan te sluiten op deze ingangen of kan ik beter een nieuwere geluidskaart aanschaffen ?

Vriendelijk groeten, M

heb je ook een 5.1 geluidskaart dan? zoja dan staat er in die handleiding (of in de handleiding van je moederbord) beschreven wss dat je de blauwe ook moet gebruiken in ieder geval. De rode (roze) is microfoon, denk niet dat deze ook gebruikt moet worden, maar als je geen 5.1 geluidskaart hebt kun je niet van die boxen genieten denk ik.

Of slecht beperkt.

WELKOM OP HELPMIJ

ligt eraan of je een moederbord hebt met 5.1 ondersteuning.

heb je nog een handleiding toevallig?

Heb de handleiding er even bijgepakt. Heb nooit echt naar mijn geluidskaart omgekeken dus ik weet ook niet echt waar ik moet kijken:o of ie het aankan dit is wat ik er uit kon opmaken.

Audio:
Realtek ALC 833 High definition audio Codec 6 channel audio port.
Codec enables high quality 192khz/24bit audio output.

Uit dat 6 channel ging ik er maar uit van wel. Verder in het boekje stond wel dat het moest kunnen een 6 channel en zoals de eerste reactie( sorry naam vergeten ) al zei dienen die kleuren Blue en pink als de orange en de zwarte beide dus.

Heb het even in rap tempo geprobeerd. en wat instellingen bij de opties van het drivertje aangepast. Heb de stekkers er nu dus inzitten. Ik klik bij Afspeelapparaten ----> Luidsprekers-----> Eigenschappen ------> Geavanceerd.

Daar staat een grote knop met testen en alle luidsprekers doen het nu. Dank jullie wel.

Vraag2 (sorry) Nu probeer ik een liedje af te spelen met windows media player en dan gebruik ie alleen de Front boxjes terwijl ik nu toch echter ook de subwoofer center en rear heb aangesloten enig idee hoe je ze allemaal kunt laten spelen?. En wou ook wel weten of die nu ook alle boxjes gaat gebruiken bij spellen zoals World of warcraft( Sorry BIG Warcraft fan) sorry voor de moeite;).

vraag 1:das mooi.zo zie je maar weer even wat lezen en je ziet het vanzelf.

vraag 2:dat zal een instelling zijn ergens.
als je bijv een cd of een mp3(stereo) zal je dat nooit vanzelf uit alle boxen krijgen.

je zult dus nog ergens wat moeten rondsnuffelen in de instellingen

Ja dat zal wel ik weet nu in ieder geval dat het niet aan de geluidskaart ligt, maarja ik zal nog even met de configuraties 'Klooien' en als ik het niet voor mekaar krijg krijgen jullie het vanzelf te zien!:D..

Vriendelijk groeten, Mikael

[EDIT = EN NOG BEDANKT!:D]

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan