Nieuwe budget pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

dannytjes

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2013
Ik was een beetje aan het rondkijken op het internet voor een nieuwe pc voor mijn ouders ( heb al mijn eigen gebouwd ook door de hulp van dit forum ).
Ik heb nu dus een pc samengesteld van rond de €500 euro.
Link
Ik wou dus vragen of ik voor hetzelfde geld nog wat beters kan krijgen of dat dit wel goed is.

Alvast bedankt,

Danny

Hebben je ouders een videokaart nodig om te kunnen gamen? Of is het de bedoeling dat jij er ook op kan spelen ofzo?

Het ligt eraan, willen je ouders zware dingen gaan doen zoals photoshop etc., of alleen internetten

Voor niet-game gebruik kan je ook interne grapics gebruiken :)

@k1pje Ja ik was iets te enthausiast met samenstellen ;) Was vergeten dat hun er niet te veel bijzonders mee gaan doen ( alleen beetje muziek downloaden en internetten ).
Dat beantwoord ook de vraag van @yoje4li.

@pcexpert Daar heb je helemaal gelijk in, zoals ik al zei iets te enthausiast samengesteld.
Hebben jullie misschien een voorkeur of een idee welke ik zou kunnen kiezen aangezien het geld van de gpu er nu af gaat en ik wel wat extra aan de cpu uitgeven.

Ik wil de 8 gig ram er wel bij houden aangezien het toch vrij weinig kost.

Alvast bedankt,

Danny

Ok, dan wil ik voorstellen om de videokaart eruit te gooien en een SSD te nemen ;)

@k1pje, dat is wel een goede.
Ik heb net gekeken voor een cpu met interne graphics van amd, ik heb deze gevonden : AMD A serie A8-7600.( fm2 socket net zoals de cpu die ik al had )
Is dat een goede keus?

Mvg,

Danny

Laatst bewerkt:
Dat is prima voor Internetten en office gebruik. Je bent nu nog wel een ssd vergeten.

@K1pje dat klopt, daar ga ik nog even over nadenken.

Bedankt voor uw moeite,

Danny

Heel eventjes, ik zou (heel eerlijk) een Western Digital schijf nemen. Die zijn een stukje betrouwbaarder wat natuurlijk altijd fijn is. Het scheelt ongeveer niks.
Dan komen we HIER op uit

Nee hoor, het enige verschil is dat intels iets beter zijn qua efficientie, maar ik denk niet dat jouw ouders daar ooit last van zullen hebben (aangezien ze alleen wat internetten en emailen en muziek luisteren)

AMD is meestal meer 'bang for the buck' -> meeste prestatie per € :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan