Nieuwe build, hoe kom ik in bios?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Saathan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 aug 2009
Hi,

Ik heb vandaag mijn eerste systeem in elkaar gezet. Een i5 760 P55 GD65 met GTX 460. Alleen hoe krijg ik nu beeld te zien aangezien de GTX 460 lijkt mij nog niet is herkend?

Dus hoe krijg ik beeld te zien en kom ik in de bios?

Groetjes,
Jesse

je hebt geen beeld of je denkt geen beeld te zullen krijgen?
meeste moederborden waaronder deze zouden pci-express kaartjes automatisch moeten herkennen en integreren.

Alle onderdelen erin, en goed vastgezet? De bios voert namelijk eerst zelf een scan uit of alles aanwezig is (moederbord, geheugen, schijf, MUIS, TOETSENBORD) die muis en toetsenbord zijn ook belangrijk, want volgens mij kan je zonder dat niet starten:D Want je kan hoe dan ook zonder het toetsenbord niets, want dan kan je ook niet in de bios. Maar je scherm alle kabeltjes ook goed vast zitten?
Anders kan je volgens mij ook de pause/break toets gebruiken. Dat zet als het goed is het beeldscherm op stilstand. (Vaak boven home, end, insert, pageup, pagedown, en delete).
Anders word het heel erg goed opletten want dan staat er vaak onder of bovenin je scherm iets van: Press DEL to run setup or INSERT to set bios setings.
Dan moet je dat volgen en je ding doen. En opslaan natuurlijk maar dat hoort bij je ding doen!:D

Hmm, misschien maar is een toetsenbord gaan aansluiten haha.

ok, kijk vaak helpen de kleuterige vragen al;). Maar graag hoor ik meer van je of het is gelukt!
Gaf je pc ook piepjes of dat dan weer niet? Dat kunnen volgens mij namelijk piepjes van je moederbord zijn, en die geven een soort "patroon" en dan kan je vaak in de manual de oorzaak vinden aan de hand van piepjes...:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan