Nieuwe cartridge doet het na een paar keer al niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

petbar

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2011
In mijn all in one printer HP PSC 1110 heb in net een nieuwe zwart-wit cartridge geplaatst ( HP 56 ). Na een paar goede prints krijg ik opeens prints van heel slechte qualiteit, net alsof de cartridge leeg is. Wat zou er aan de hand kunnen zijn. Voor ik garantie claim bij de verkoper, zou ik willen weten wat ik er zelf nog aan zou kunnen doen. Misschien dezelfde cartride nog eens plaatsen nadat de contacten goed zijn afgeveegd?
Of zou er een ander probleem kunnen spelen?
Wie kan mij helpen?
Met dank,
Petbar

Hallo Petbar.
Dit kun je volgens mij gerust ondernemen>
Heb je op je pc wel de juiste printer aangevinkt om mee af te drukken?
Staan de juiste progs van die printer er nog op? of zijn er bestanden defect, in dit geval herinstallen zonder usb kabel erin totdat de setup je daarom vraagt!!!!

Dit on/offline probleem kun je voorkomen door:

de patronen te vernieuwen als er geen communicatie is tussen de pc en printer
(usb kabel eruit halen, aandoen en patronen wisselen, printer uitzetten, dan terug aanzetten tot ie compleet klaar is met z'n callibratie en dan terug afzetten, usb aansluiten en je zou de printer terug moeten zien staan) > als je dit doet in deze volgorde zal je nooit last hebben van dat on en ofline gedoe...

Nog niet opgeloist terug melden. Laat eens weten. Groet Manamana;)

Hij doet het al weer

Manama,
Nadat ik een week niet meer geprint heb, doet de printer het plotseling goed. Er was dus niets met de cartridge aan de hand. Dit soort dingen, problemen die zich vanzelf herstellen, heb ik wel meer, maar begrijpen doe ik het niet.
Maar bedankt voor je adviezen.
petbar

Manama,
Nadat ik een week niet meer geprint heb, doet de printer het plotseling goed. Er was dus niets met de cartridge aan de hand. Dit soort dingen, problemen die zich vanzelf herstellen, heb ik wel meer, maar begrijpen doe ik het niet.
Maar bedankt voor je adviezen.
petbar

Oke dat is ook mooi. in ieder geval kun je weer vooruit. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan