Nieuwe Case bouwen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rimsic

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
15 jan 2005
Ik was bezig met een case modden. Maar toen kwam ik er achter dat me case te smal is om er plexi glas achter te doen. Dan komt hij tegen het rek van de cd drive en hd enzo.

Dus kwam ik op het idee om een eigen case te maken. Maar weet niet zo goed hoe ik dat moet aan pakken. Ik heb al wat dingen gelezen. Dat je je moederbord niet op de grond moet plaatsen ;) maar met een stukje er tussen. Zijn er verder nog tips en iemand een handig id om me cd drive / hd op te hangen? Of is het makkelijk om gewoon me oude CD / HD rek te gebruiken?

Om je moederbord makkelijk te kunnen bevestigen, kun je het beste de plaat uit je oude kast gebruiken.
Zo zit ie op een goede manier vast en heb je meteen de achterkant van je kast, waar de aansluitingen van je AGP/PCI kaart(en) zitten.

Voor je Cd-rom, kun je ook de oude houder gebruiken.

Ah ok... ik had je pagina net bekeken ;) dat je met MDF je kast hebt bewerkt ;) wat ik zelf makkelijker vind werken dan metaal. iig Bedankt!

MDF is inderdaad veel makkelijker te bewerken dan metaal en een foutje is ook makkelijker te herstellen.:)

Ik heb zelf de binnenkant van de oude kast gebruikt en daar omheen het MDF aangebracht.
Op deze manier behoud je de stevigheid om de hardware goed te monteren.

Hoe

Jij hebt niet de boven / zijkant met MDF gedaan? Want dat kan ik niet echt goed zien. Ik zit alleen nog hoe ik het MDF moet monteren op mijn kast

Ja had je site al bekeken...;) alleen iedereen heeft weer andere case ;) en dat is wel is lastig. Want mijn zij paneel zat niet vast met schroeven maar zat vast met 1 klein draaischroefje die je met je vinger gewoon los kan draaien. :confused: dus zitten daar geen boorgaten...:(

Dat draai schroefje moet toch ergens in een schroefgat komen?
Mijn panelen zitten ook vast op de oude schroefgaten, die al in de kast zitten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan