Nieuwe Comp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mensen ik zit net een beetje op de site van paradigit rond te neuzen naar computers en kwam ineens denk ik een mooi systeempje tegen

http://www.paradigit.nl/configurator.php?system=2054

Laat me even weten wat jullie hier van vinden als ik alles gewoon neutraal laat staan bij de selectie opties..

Ik hoop hier snel wat reacties te lezen

leuk systeem
alleen de videokaart past lang niet bij de processor
dus moet een nieuwe graka in.

als iemand anders betere ideeen heeft voor een systeem zou ik dat natuurlijk okk zeer o prijs stellen !!!

Alvast bedankt

leuk allemaal .
maar heb je ook mee genomen wat er nog allemaal bij kan komen .

In die configurator kun je ook een 8800 GTS ipv de de 8500 kiezen, deze switch kost je wel 200,- extra...

Waar ik mij wel zorgen om maak is de keuzes in voedingen, een 350 en een 400 Watt... Toevallig heb ik eenzelfde moederbord aan moeten sluiten (MSI P6N SLI Platinum) en hier stond in de handleiding dat een 430/450 Watt aangeraden wordt. Helemaal voor een SLI-moederbord, wil je daar gebruik van maken dan moet je sowieso op zoek naar een andere voeding.

waarom bij paradigit kopen :confused: zo duur daar maar de videokaarten zijn 3x nix je kunt beter zelf een systeem samenstellen

maar de videokaarten zijn 3x nix

Onderbouwing? Met zo'n loze opmerking kan de TS natuurlijk niets. Iedereen kan wel zeggen dat product X ruk is en dan product Y veel beter is, maar de vraag is waarom je zoiets beweert.

als je alle losse onderdelen koopt komt het zeker 200 euro goedkoper uit dan bij die domme paradigit, je betaalt 1000 euro en meer krijg je een geforce 8500 gt :confused: pas als je rond de 1500 gaat uitgeven zijn er betere videokaarten.

maar voor rond de duizend euro kun je echt waar een veel en veel beter systeem in elkaar zetten dan bij die domme paradigit :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan