Nieuwe computer 350 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

computerman23

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2013
Hallo,
Eindelijk, heb ik wat geld, zodat ik een computer kan samenstellen.
Het budget is 350 euro. en ik weet het, het is niet bij de tijd, maar ik hoef niet intensief te gamen voor een paar duizend.
Doel: School(word, internet), en A.V.A, een game. (dit spel draait al leuk op een 512mb basis kaart :D)
Het moet gewoon een simpele dual core zijn met een iets betere videokaart.
Ik had al een beetje een lijstje gemaakt en gekeken hoeveel het zou kosten..
ik kwam op 350 voor alles. Dit lijstje klopt voor geen meter, alleen om de prijs te zien.
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...t[555971]=1&product[7505]=1&product[484021]=1
Dus mijn vraag luidt:
Zou iemand voor mij een lijstje willen samenstellen voor 350 euro? geen specifiek gamers ding, maar gewoon.
Nu kan ik zelf wel wat, maar dat processor en moederbord service moet er wel bij(zie link), de rest kan ik zelf.
Gelieve een COMPLEET lijstje. dus niet dat ik later nog 100 euro kwijt ben aan extra dingen.
Nogmaals: EEN BASIS SYSTEEM, niet specifiek voor gamen. dat ik wel ga doen(maar dat hoeft er niet in verwerkt te worden)
Windows heeft me vader nog dus dat is geen probleem.
Ik zou eerst een tweedehans computer kopen maar dat vertrouw ik niet. me broertje had dat wel en zijn processor koeler zat er zo onnozel op, altijd leuk :D.
Wat ook kan, is dat als je het echt een klein budget vind, maak dan een computer zonder videokaart, want die kan ik er natuurlijk later wel bij kopen.

P.S willen jullie het dan wel serieus doen want ik ga dat dan ook daadwerkelijk bestellen.

Alvast bedankt.

Gr.

Laatst bewerkt:
klikerdeklik

als je zelf het systeem volledig in elkaar zet hou je nog ruimte over voor een nieuwe dvd speler/brander deze zit er nu niet bij...
het kost 16 euro zon dvd speler

de intel Pentium G3000 serie cpu's zijn in feite kaal geplukte i3 processoren en veel krachtiger dan zon Apu van amd

Laatst bewerkt:
Hallo,
Bedankt voor de snelle reactie, en bedankt dat u even uitlegde waarom die intel pentium 3000 serie. Want een hele oude computer van me heeft een pentium4 en die kan amper internet aan dus is wel verwarrend maar oke:p
Nee, ik kan niet alles zelf.. nouja zou ik wel kunnen, alleen met die statische ellende wil ik er eigenlijks niet aan beginnen. Ojah het budget kan 15 euro omhoog daar doe ik niet moeilijk over.

Gr.

Die computer die erpcity zei, is die niet goed, of is dat gewoon troep wat na 2 weken uit elkaar valt? (Heb ik ervaring mee haha)
Gr.

Die videokaart is pci-e x16 3.0 maar dat moederbord zegt dat hij een pci-e x16 2.0 in huis heeft. Heeft dat qua snelheid met elkaar te maken?

Laatst bewerkt door een moderator:
de videokaart in de pc van erpcity is onboard en dus veel trager!

de videokaart zal prima werken op PCI-E 2.0 is volledig backwards compatible dit heeft met bandbreedte te maken echter is de HD7770 niet eens snel genoeg om PCIE-2.0 in zijn eentje vol te trekken
dus maak je daar maar geen zorgen om!

Hoi,

Je twee laatste berichten even samengevoegd je kan net zo goed even ericht aanpassen zolang er niet gereageerd is

Hallo,
Oke sorry wist niet eens dat dat kon.
En bijvoorbeeld bij een harde schijf, die met zo'n kabel met het moederbord verbonden moet worden, zit die er ook bij?
Dat is een voorbeeld maar kan ik dan alles gewoon rustig in elkaar zetten zonder dat ik kabels mis:p ?

alle kabels worden standaard mee geleverd met het moederbord en de componenten dus wellicht hou je zelfs kabels over...

Oke, dankje!
Nog twee vraagjes,
Ik heb hier nog een computer staan, een pentium 4, zou ik hier dat cd ding van kunnen hergebruiken?
Hoe werkt zo'n antistatisch bandje?
Ze zeggen aan je kast doen maar heeft u misschien een iets betere uitleg?

Gr.

hallo edmoor,
Die computer heeft een onboard videokaart. Dat wil ik liever niet. Die zijn veel langzamer.

Gr.

Ik heb hier nog een computer staan, een pentium 4, zou ik hier dat cd ding van kunnen hergebruiken?
denk het niet de oude computer maakt gebruik van IDE kabels en die gebruiken we nu niet meer het is nu allemaal SATA geworden...

Hoe werkt zo'n antistatisch bandje?
Ze zeggen aan je kast doen maar heeft u misschien een iets betere uitleg?
klopt is niks anders dan een knijper die je aan de kast vast knijpt en via een kabeltje en polsbandje jou via je arm ground waardoor je niet meer statisch bent

hallo edmoor,
Die computer heeft een onboard videokaart. Dat wil ik liever niet. Die zijn veel langzamer.

Gr.

Er is een slot voor een extra videokaart dus dat kan eventueel altijd nog.
Maar de keus is uiteraard aan jou.

Hallo,
Firestorm, bedankt voor het lijstje en alles.
Ik ga hem volgende week bestellen want wil weer gamen haha.
En ieder ander ook bedankt.
P.S als ik ga bestellen, is dit onderwerp er dan nog?
Zodat ik op het lijstje kan klikken en kan bestellen?

Gr.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ja hoor gewoon even hier kijken of als je ingelogd bent op de home pagina bij uw vragen.
Of je maakt van deze even een bladwijzer

Laatst bewerkt:
Hallo,
ik dacht net: voor optimaal game genot, zou ik usb3.0 willen hebben.
Toen ik in het lijstje keek was het er al in verwerkt :D:D:D:D:D

gr.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan