nieuwe computer / beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rudolfxx

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 okt 2007
Hallo

Ik heb net een nieuwe computer gekocht.
Maar, nu heb ik ook problemen met het aansluiten van de monitor, hij krijgt geen signaal van de computer het lijkt dus op het zelfde probleem als deze 2 topics

http://www.completerforum.nl/viewtopic.php?t=195
http://www.completerforum.nl/viewtopic.php?t=178

(ik heb em daar ook gekocht)

Ik heb al 2 monitoren geprobeert(lcd en normaal), en ze krijgen dus allebei geen signaal.
Verder piept mijn moederbord niet, dus het is niet het werkgeheugen(?) en lijkt alles goed vast te zitten. Hij lijkt normaal op te starten.

Op mijn LCD scherm, staat wanneer ik de computer aansluit, "Starting sleepmode" ( dat is dus normaal wanneer de computer uitgeschakeld word) ipv. "no connection"
Hij reageert dus wel op de connectie, maar niet op het aanzetten van de pc

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Tijdens het opstarten hoor je meestal wel 1 normale bios-beep te horen. Hoor je helemaal niets?

Heb je zowel de VGA als de DVI aansluiting (wanneer je die beide hebt) geprobeerd?

Ik hoor geen echte piep, maar ik heb wel t gevoel dat ie echt opstart.

Verder heb ik trouwens nog een onboard videokaartje, maar ik denk dat die al uitgeschakeld staat.

Ik heb een VGA en een DVI aansluiting in mijn grafischekaart, maar ik heb geen DVI kabel.

Maar, het lijkt me dat ie t ook gewoon met de VGA zou moeten kunnen doen.

VGA zou inderdaad op zich ook moeten werken, maar je weet maar nooit...

Niet per abuis je monitor aangesloten op de uitgang van het onbaord-kaartje in plaats van op de uitgang van je aparte videokaart (heb ik wel vaker gezien:))

Dan inderdaad morgen direct contact opnemen met Completer zou ik zeggen...

ja inderdaad, in ieder geval hartstikke bedankt voor je snelle reactie en hulp:)

als iemand nog iets heeft van, daar zou t aan kunnen liggen, laat maar horen!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan