Nieuwe computer bouwen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Penguinly

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2014
Berichten
10
Ik wil graag een nieuwe computer en denk erover deze zelf in elkaar te gaan zetten (nog nooit gedaan).
Deze onderdelen had ik gevonden: http://azerty.nl/winkelmandje/winke...608990]=1&product[474396]=1&product[739465]=1

Heb er nu een redelijk goedkope case en voeding tussen staan, zijn deze het waard om duurdere van te kiezen?

Ik zou graag basis spelletjes en eventueel Assassin's Creed Unity kunnen spelen (hoeft niet op hoogste settings).

Mijn richtprijs is rond de 900, maar voor een goede verbetering wellicht iets meer (zou graag lang met deze computer willen doen).
 
niet helemaal goed een heel duur moederbord je gaat toch niet overclocken als je geen k processor hebt
processor kan ook goedkoper je kan bijvoorbeeld een intel i5 4460 nemen zit behalve op de kloksnelheid geen vershil in je merkt misschien, maar 1 fps verschil als je gaat gamen

ik had nog een lijstje staan --->970.png

misschien iets over het budget, maar hier ga je veel beter mee kunnen gamen
als je toch goedkoper wilt uitkomen je kan nog besparen op de kast, maar ik zou het niet doen, want dat is echt een hele goede behuizing.

er staat een crucial ssd in, omdat die goedkoper en even snel is als de evo 840 van samsung

en je hebt een geforce gtx 970 daar kan je assassin's creed unity op ultra spelen met 40-50 fps
 
Laatst bewerkt:
handige tips, alleen vind ik de videokaart wel duur.
Ik ga denk ik niet veel uitgebreide spellen spelen.
Als ik Assassin's Creed redelijk kan spelen vind ik het eigenlijk wel genoeg.
Zou dat met een goedkopere videokaart ook wel kunnen?

Als ik minder uitgeef aan een videokaart,
is het dan handig om dan wat meer uit te geven aan andere onderdelen (zoals processor)?
Ik zou wel graag goed willen multitasken
 
Goedemorgen,

Welkom op Helpmij.nl

Je lijstje zit goed in elkaar, maar aangezien je in je laatste bericht aangaf dat je een betere processor wilt heb ik een lijstje gemaakt met betere processor en ook nog betere videokaart vanuit jou lijstje gezien.
Je zou de ssd kunnen vervangen door de crucial zoals eerder gemeld om het wat goedkoper te maken maar volgens mij is de samsung toch wat beter maar om kosten te sparen is het een goede optie
 
Laatst bewerkt:
Het verschil van de evo 840 en de crucial mx100 is zo klein dat je dat in het echt niet merkt dus ik zou zeggen da voor de mx100 die is ook nog eens 20,- goedkoper en heeft power-loss protection capacitators
 
Laatst bewerkt:
Je hebt een voeding nodig met meer vermogen 450 watt is te weinig je moet minimaal 550watt hebben
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan