Nieuwe computer (Game Budget) 500 Euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

PCQuestions

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2013
Hallo beste mensen op Helpmij.nl!
Ik heb een vraag en ik kom er maar niet uit,
Ik wil graag een nieuwe game computer.
Mijn budget daarvoor is +/- 500-550 euro.
Ik wil er:

-Battlefield 3
-WarRock
-Minecraft
-GTA SAMP
-GTA IV (Als het mogelijk is)

Die spellen wil ik er voornamelijk mee gaan spelen, En dan wel op goede graphic's en resolutie!

Die 550 euro is zonder rand apparatuur, dat heb ik allemaal al.
Ook heb ik al een HDD en een Optische drive
Dus dat hoeft er niet bij!
Nu hoop ik dat jullie voor mij een computer kunnen samenstellen op een site (azerty of iets dergelijks)
Ik heb wel verstand van samenstellen, maar ik twijfel! Dus vandaar.

EDIT:http://oi47.tinypic.com/2nqvek0.jpg
Dat was de PC die ik in gedachte had, Als er verbeteringen aan toegepast kunnen worden, graag even laten weten!

Met vriendelijke groet,
PCQuestions!

Laatst bewerkt:
omdat je twijfeld kan ik je sowieso 2 tips geven maak eerst zelf even een samenstelling van rond de 600/650 euro beste op azerty.nl is het goedkoopste want je zij dat je er wel wat verstand van had dan plaats je die hier en dan kijken wij wat er beter en goedkoper kan ik ging zelf zo van 855 euro naar 735 dus dat moet wel kunnen en je hebt ook wat onderdelen niet nodig dus is 500 550 wel te toen.

gr. timo

Beide bedankt voor jullie snelle reactie!
Ik zal even een computer samenstellen en hem dan bij mijn topic plaatsen!

Met vriendeljike groet
PCQuestions!

is goed ik zal wachten op de lijst

EDIT: weet je miss ook of je hem wil gaan overclocken zo niet kun je een even goed moederbord krijgen voor iets van 30euro minder (deze) alleen kan die niet erg worden ge overclocked
verder zou ik je geheugen kaarten verwisselen voor deze (deze)

Laatst bewerkt:
van het geld dat je er van overhoud zou je miss een i5 3570 processor of een goed kopere variand maar is iets slecht is de i5 3470 processor kunnen kopen
de i3 is al best wel achter en als je bf3 enz op hoge quallytijd wil kunnen draaien red je dat meestal niet met de i3
http://azerty.nl/0-2532-528633/intel-core-i5-3470-3-2-ghz-.html als je het er voor over hebt :3

en tot zo ver ziet het er goed uit

Laatst bewerkt:
ik kijk wel even of er iets even goed is en net wat goedkoper want het zou wel heel veel verschil maken een i3 naar i5

je kunt je ventilatorhuis wel weg doen je heb genoeg ventilatoren in de vouding videokaart en pc ingebouwd en alleen als je hem gaat overclocken heb je die eigenlijk niet nodig zit je alweer op 573,- euro

en nog even een vraag je ben je van plan je oude pc weg te doen?
zo ja welke onderdelen heb je er nog in zitten?

scherm kan weg dvd driver kan weg en de hardeschijf had ie niet nodig dus is het nu nog 384,74 en zijn kast is ook goedkoper kan je net zo goed een betere video kaart en moeder bord kopen en intel corsa i5 3470 kopen

Plots begint iedereen hier advies te geven die zelfs nog een topic heeft openstaan, je kan gerust vertellen wat jezelf gaat kopen maar begin alstublieft niet met allemaal te zeggen wat iemand moet kopen.
Ik wil niet doen alsof ik hier de meest gekwalificeerde ben maar laat alstublieft de mensen die vast advies geven op het forum het advies geven.
@Timo
Je weet misschien wel hier en daar iets van pc's samenstellen. Maar je hebt er zelf nog nooit één ineen gezet, en je weet niet waarop je moet letten en al die dingen.
@TS
Ik heb wat voor je samengesteld, hiermee kan je alles zeker weten op ultra.
KLIK
-De HD 7870 Tahiti LE, deze heeft een 'gedowngrade' Tahiti chip, die normaalgezien bij de HD 7900 serie wordt gebruikt.
-Een sterke quadcore i5, deze is zo goedkoop omdat hij geen geïntegreerde gpu heeft.

Het is iets boven je budget maar het is wel een beest in games voor een zeer lage prijs. :)

hei ik ben anders wel al 2weken info op gehaald en door info te geven aan anderen leer je ook steeds meer :P

@Subplayer52 Kijk, hier heb ik nog eens wat aan, Dat het iets over mijn budget is maakt niet uit! Hij ziet er goed uit, en over de videokaart,
Is die sterk genoeg om alle games die ik zei op ultra aan te kunnen? Maxed out settings?

Mvg PCQuestions

@subplayer advies geven mag iedereen doen, je moet ergens beginnen zo zijn wij ook begonnen.
is niks mis met advies geven echter word je er wel op aangesproken als het advies verkeerd is

pc is prima verder
ik heb zelf wel voorkeur aan een atx behuizing zo zul je nooit ruimte tekort hebben
kaart is op zich zelf al 29cm lang en de kast 42cm hou er rekening mee met het tussen stuk van de drive bays daar gaat dus ook ruim 10cm vanaf hou je nog net 32cm over
je zit dus al krap

Laatst bewerkt:
Ja, natuurlijk, maar zo worden topics ellenlang, onoverzichtelijk en soms wordt er iets verkeerd aangekocht. Soms zijn de inbrengen zeer handig en iedereen doet nog steeds wat hij wil. Maar het is gewoon een feit dat iedereen plots advies begint te geven, kijk maar naar tweakers :). De Gpu geraakt er mooi in hoor, er gaat 1 van 35 cm in en de gpu zelf is bijlange niet zo lang.

Ik heb ook nog nooit een PC in elkaar gestoken, Ja alleen online!
Maar verder weet ik heelgoed waar ik op moet letten bij het bestellen van onderdelen!

- Kast moet overeenkomen met het moederbord (ATX)
- Voeding moet ook ATX zijn als je een ATX kast hebt.
- Processor socket, Voor intel 1155 (Moet overeenkomen met elkaar)
- PCI slots Voor de videokaart
- Wattage van de voeding die alle componenten van stroom voorziet!
- En verder wat logische dingen zoals: (Ruimte in de kast etc.)

Maar het is niet zo moeilijk om hem in elkaar te zetten, Het lastigste onderdeel is de processor erin te "leggen". Dat is toch wel het spannendste onderdeel hé jongens?!

Ja? Ik vind de processor erin leggen toch niet zo moeilijk :), als ik ergens moeilijkheden mee heb dan is het altijd die verdomde cpu koeler :p.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan