Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
WELKOM OP HELPMIJ....
Ik begrijp dat deze pc dus helemaal nieuw is en zelf in elkaar gezet(laten zetten)
Neen er staan dus nu geen drivers oid op.
Op xp kan je draaien ja ook wel de nieuwere games.En ja je kan ook naar w7.Maar waarom niet gelijk naar w7 dan??
heej, dan moet ik toch maar even langs surfspot om een upgradeversie te kopen nu het nog kan. Bedankt voor die informatie.De upgrade versie van Win 7 kun je ook prima gebruiken om een nieuwe clean install te doen op een lege harddisk, dus zonder eerdere windows versie!
http://windows7news.com/2009/10/22/how-to-clean-install-from-windows-7-upgrade-media/
het kan, bij modernere PCs, volgens mij wel vanaf een USB stick. Maar je hebt gelijk dat Win7 in dit geval een betere oplossing is. XP is ondertussen alweer een jaar of tien oud en de dag dat daar geen (beveiligings)updates meer voor komen komt natuurlijk steeds dichterbij.Waarom niet, tsja, weet niet eens zeker waarom niet, weet alleen zeker dat het niet kan.....
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.