Nieuwe computer onderdelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeffrey230

Banned
Lid geworden
8 nov 2011
Berichten
57
Hallo allemaal,

ik ga binnenkort een nieuw systeem bouwen.
met mijn vorige computer had ik veel problemen dat veel dingen niet samen konden werken cpu met moederbord had veel winst verlies.

dan wil ik nu verder komen door jullie hulp!

deze upgrade kit wil ik gaan kopen:
http://www.alternate.nl/html/produc...75M-D3V_-_i5-3470_-_8GB/1038170/?tk=7&lk=4850

Is dit een goed setje voor gaming ik ga niet overclocken ik hou me daar niet mee bezig.

Spellen die ik ga spelen:

af en toe battlefield 3.
heel vaak black ops 2.

Vragen:

- wat voor voeding kan ik het beste nemen ( toekomst gericht.)
- wat voor videokaart kan ik beste nemen waar die mee goed mee kan communiceren.
- wat voor behuizing zullen jullie aanraden ik wil ook een stil systeem.

Alvast bedankt.

vriendelijke groet.
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
7850 of de 660ti zijn aan te raden, maar ik weet je budget niet. Als je BF3 of BO 2 op ultra wilt spelen, en toekomstige games ook op high/ultra, kan je het best een van die 2 kaarten nemen.
Persoonlijk zou ik liever voor een psu van Corsair, Ocz of Cooler Master gaan, dan van Sharkoon, Dit is een goede psu.
 
Twee HD7770 in crossfire zijn ook aan te raden, maar dat ondersteund je mobo niet
 
En dan moet je ook een sterke voeding hebben (700 watt aangeraden). Je kan beter 1 7950 kopen dan 2 7770 kaarten. Crossfire scaled niet altijd goed, en niet alle games zullen met crossfire lekker werken.
 
700w voor Crossfire HD 7770? Met 500w is al meeer dan genoeg.
De HD 7770 verbruikt 80w in full load.
 
Soms heb je van die mensen die je wilt helpen alleen geen reactie van terug krijgt...
 
Dat is inderdaad wel jammer. Had hij net zo goed geen topic kunnen openen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan