Nieuwe computer uitzoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Levento

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 okt 2013
Een tijd terug heb ik geld bij elkaar gezameld om een nieuwe computer te kopen. Nu is het lastige voor mij om er dan ook daadwerkelijk een te vinden. Ik heb weinig verstand van hardware om eerlijk te zijn en daarom ben ik hier. Ik heb 500 euro te besteden. Ik maak graag muziek met FL-studio en daarom wil ik graag een goede geluidskaart. Ook wil ik graag een goede videokaart om te gamen, maar ik weet niet hoe ver je komt met 500 euro. Het hoeft sowieso niet een super zieke videokaart te zijn. In ieder geval is een goede geluidskaart waar het me echt om gaat. Iemand advies? Of als ergens anders al mijn vraag beantwoord is mag je dat natuurlijk ook doorgeven.

Doel: Computer met goede geluidskaart en een redelijke videokaart. Ik wil er gewoon graag muziek mee maken, gamen niet per se.
Budget: Rond de 500 euro
Assemblage: Ja ik wil hem zelf in elkaar kunnen zetten, da's voordeliger.
Omgeving: Hij mag lawaai maken
Besturingssysteem: -
Verder gebruik ik gewoon mijn oude keyboard/muis/monitor dus het gaat nu alleen om een sterke computer

Bedankt :3

Laatst bewerkt:
Is het niet een idee om er zelf een te bouwen? Het is echt niet lastig om zo een ding te bouwen.
Er is zat op youtube te vinden over hoe dingen te plaatsen en uit te kiezen.

Zo kan je het helemaal naar je eigen wensen aanpassen.

Voor 500 euro zou ik beginnen met een onboard videokaart, voor gamen is 500 euro echt krap, ipv een gamers-videokaart een fatsoenlijke geluidskaart erin stoppen.
Nu kun je toch met muziek bezig zijn, en doorsparen voor een gamers-videokaart.

Voor 500 euro zou ik beginnen met een onboard videokaart, voor gamen is 500 euro echt krap, ipv een gamers-videokaart een fatsoenlijke geluidskaart erin stoppen.
Nu kun je toch met muziek bezig zijn, en doorsparen voor een gamers-videokaart.

Weet je een goede geluidskaart voor een goede prijs?

Ik heb je vraag verplaatst naar een rubriek die beter bij je vraag past.

Graag gedaan. Welkom trouwens bij helpmij. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan