Nieuwe computer (voor algemeen gebruik+gamen)

• Onderwerp starter Onderwerp starter DJEM
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DJEM

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2008
Beste helpmijers,

Een tijdje geleden heb ik een keer om advies gevraagd over mijn HP pavillion S7720. Maar al snel bleek dat het upgraden van deze computer erg moeilijk dan wel niet onmogelijk is mede dankzij de videokaart (NVIDIA GeForce 6150 LE GPU) en de 110 watt voeding.

Het volgende:
Nu wil ik een nieuw systeem kopen waar je normaal gebruik (internet, film kijken enz.) kan combineren met gamen (hoeft echt niet het beste en nieuwste).
Dus dan kom je al snel op het samenstellen van een systeem op internet.

Ik ben een beetje aan het zoeken geweest en kwam hier op uit... iemand een idee of dit genoeg is voor gamen? (bv. fifa 2008 enz enz.) En is dit een systeem wat goed in elkaar zit?(heb namelijk geen idee of alles goed samen gaat).

*Aopen QF50E (ATX, 400W, zwart/zilver)
*AMD Athlon 64 X2 5000+ (AM, 2x2.6 GHz, 1MB, 400 Mhz Bus)
*Asus M3n78 PRO (AM2, PCIe, sound,DDR2, HMDI)
*2GB DDR PC6400 800MHz CL6 OEM
*Asus GeForce 8600GT 512MB DDR2 (PCIe, DVI, D-sub, HDCP)
*Samsung 250GB HD250HJ (SATA II 7200 RPM 8 MB)
*Aopen DSW2012SA 20x (Dual-Layer, SATA II, zwart, OEM

Graag jullie mening.

Alvast bedankt.

DJEM

Prima en degelijke pc voor dat spel wat je als voorbeeld geeft, en voor internetten:thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
Fifa 08 moet prima kunnen met deze pc:)

Bedankt voor het reageren!

Ik heb een redelijk goedkope website gevonden waar je dit systeem zou kunnen samenstellen nl. cool-prices.nl <---- iemand ervaring mee? Wat ik tot nu toe heb gelezen is er weinig negatiefs te vinden...

Dit systeem zou daar op € 310,40 komen. Volgens mij niet duur? (excl. verzendkosten e.d.)

Alvast bedankt!

DJEM

Nee, van die site heb ik nog nooit wat gehoord,

Geen nieuws, is goed nieuws,:thumb:

Hmm volgens mij waren er een paar helpmij leden die hun hardware op die site hadden gekocht :)

Ok maar niemand directe ervaring mee dus...

Bedankt allemaal! ik ga nog even rondkijken en mocht ik niks beters vinden dan wordt bovenstaande systeem het.

DJEM

Ik koop regelmatig spullen bij Coolprices, een goede zaak met goede service en zeker niet duur.
Één keer een moederbord voor garantie moeten sturen, binnen 3 dagen was het nieuwe moederbord weer binnen.

Ok maar niemand directe ervaring mee dus...

Bedankt allemaal! ik ga nog even rondkijken en mocht ik niks beters vinden dan wordt bovenstaande systeem het.

DJEM
jaren geleden heb ik er gekocht. Naar alle tevredenheid.
Alleen komen ze sindsdien prijstechnisch wat slechter uit. Althans, voor de onderdelen die ik koop.
Maar het is een prima zaak.
Net als Azerty bijv. Daar koop ik de laatste tijd best wel wat.

Een zaak waar ik veel heb gekocht is Salland. Maar die hebben me de laatste paar keer een beetje rot behandeld: daar koop ik dus niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan