martijntjuuh
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 mei 2005
Hoi, ik ben van plan om over een paar weken (Heb gehoord dat de prijzen van proccesors 22 april verlaagd gaan worden) een nieuwe computer+beeldscherm te gaan kopen.
Deze computer zal ik vooral gaan gebruiken om te gamen, De volgende dingen moeten er dus in ieder geval in:
- 2 gig werkgeheugen
- Goede videokaart, het liefst een Directx 10 kaart..
-snelle proccesor en goed moederbord, met mogelijkheid tot uitbreiden in de toekomst, (4 slots open voor geheugen etc)
Voor de computer en beeldscherm bij elkaar wil ik maximaal 1200 euro besteden.
Is het beter om op aanbiedingen van bv mediamarkt te letten of zal ik zelf een computer samenstellen van een webwinkel? Zo ja, welke site raden jullie me aan en kan iemand mischien een voorbeeld van een computer van rond de 1000 euro geven?
Deze computer zal ik vooral gaan gebruiken om te gamen, De volgende dingen moeten er dus in ieder geval in:
- 2 gig werkgeheugen
- Goede videokaart, het liefst een Directx 10 kaart..
-snelle proccesor en goed moederbord, met mogelijkheid tot uitbreiden in de toekomst, (4 slots open voor geheugen etc)
Voor de computer en beeldscherm bij elkaar wil ik maximaal 1200 euro besteden.
Is het beter om op aanbiedingen van bv mediamarkt te letten of zal ik zelf een computer samenstellen van een webwinkel? Zo ja, welke site raden jullie me aan en kan iemand mischien een voorbeeld van een computer van rond de 1000 euro geven?