Nieuwe computer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorry, ik weet het, ik doe moeilijk,
maar ik begrijp niet waarom die grafische kaart niet goed is ...
Is de rest wel goed

mvg, joren
 
je moet die 9600gt niet nemen!! je kan beter dat systeem wat bluray voorstelde nemen en zowiezo moet je geen 9600 gt nemen met 1 gig geheugen;)

Allemaal wel heel erg leuk, maar onderbouw je mening eens. Waarom geen 9600GT 1GB?

@jorenn: Dat is een prima ding hoor. Hele systeem valt niets op aan te merken.
 
Ik heb naar een computerwinkel geweest en zij hebben me info gegeven en een blad vol met onderdelen, ik heb devolgende eruit gekozen:

cpu: Intel Core 2 Duo E8400 3,0 Ghz 6mb S775 1333FSB
moederbord: Asus P5K
ram: DDR2 2GB PC2-6400 800 Mhz
opslag: Seagate 500GB 7200rpm + 16MB buffer + SATA2
cd drive: Lite-on DVDRW 20X SATA
grafische kaart: Sparkle PCIE/SLI GF9600GT 650Mh 1024MB HDTV/DVI

en hoeveel moet je daar voor betalen ?
 
Allemaal wel heel erg leuk, maar onderbouw je mening eens. Waarom geen 9600GT 1GB?

@jorenn: Dat is een prima ding hoor. Hele systeem valt niets op aan te merken.

waarom snappen mensen dat nou nog niet:(:( die 9600gt heeft een geheugenbus van 256 en meestal is het geheugen het dubbele als de geheugenbus en niet het 4 dubbele en op die manier moet de videokaart meer geheugen doorlezen en als het gehegen normaal 512 mb is ipv 1gig is die kaart sneller omdat het geheugen sneller word doorgelezen. dus kortom als je gaat gamen neem dan de 512 versie en als je gaat videobewerken neem je 1 gig omdat dan je bandwith groter is (maar heel veel zal dat ook niet zijn) ZO goed onderbouwd? dilondarko???:eek:
 
waarom snappen mensen dat nou nog niet:(:(

Daarom heet dit een forum, zodat je er voor kunt zorgen dat jou wijsheden bij anderen ook bekend worden. Je brengt het niet tactisch maar je hebt m.i. wel gelijk. Mijn motivatie voor het niet aanschaffen van een 1 GB versie zou echter zijn dat het praktisch geen meerwaarde heeft t.o.v. een 512 MB versie. (behalve de prijs natuurlijk) Maar een echt merkbare winst ga je niet halen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan