Heey hallo,
Ik wil een nieuwe computer gaan aanschaffen om games mee te spelen en muziek mee te maken.
Ik heb deze computer samengesteld in de hoop dat hij heel erg stil is. Dat is handig met opnames. Ook zou ik graag 3 beeldschermen willen aansluiten, zou iemand mijn kunnen vertellen of dit kan?
Behuizing
Moederbord
Processor
Processor koeling
Normale koeling (3x)
Videokaart
Werkgeheugen (2x)
Geluidskaart
Volgens mij ben ik nog een paar belangrijke dingen vergeten voor de computer. Dus als ik wat ben vergeten meld het dan even, wel zo handig :thumb:.
Als er goedkopere en betere alternatieven zijn hoor ik dat ook graag. Want goedkoper is beter
Voldoe ik aan deze lijst? Dit is namelijk een checklist die ik vond op internet.
Stille voeding [ ]
Zuinige processor [ ]
Processorkoeler [ ]
Stille fan's [ ]
Rubberen fanophanging [ ]
Stille hardeschijf [ ]
Passieve chipset koelblok [ ]
Stille videokaartkoeler of passieve kaart [ ]
MVG,
Mark
Ik wil een nieuwe computer gaan aanschaffen om games mee te spelen en muziek mee te maken.
Ik heb deze computer samengesteld in de hoop dat hij heel erg stil is. Dat is handig met opnames. Ook zou ik graag 3 beeldschermen willen aansluiten, zou iemand mijn kunnen vertellen of dit kan?
Behuizing
Moederbord
Processor
Processor koeling
Normale koeling (3x)
Videokaart
Werkgeheugen (2x)
Geluidskaart
Volgens mij ben ik nog een paar belangrijke dingen vergeten voor de computer. Dus als ik wat ben vergeten meld het dan even, wel zo handig :thumb:.
Als er goedkopere en betere alternatieven zijn hoor ik dat ook graag. Want goedkoper is beter

Voldoe ik aan deze lijst? Dit is namelijk een checklist die ik vond op internet.
Stille voeding [ ]
Zuinige processor [ ]
Processorkoeler [ ]
Stille fan's [ ]
Rubberen fanophanging [ ]
Stille hardeschijf [ ]
Passieve chipset koelblok [ ]
Stille videokaartkoeler of passieve kaart [ ]
MVG,
Mark
Laatst bewerkt: