Nieuwe computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Simoowne

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2009
Ik ben op zoek naar een desktop computer maar ik heb er nul verstand van! Mediamarkt heeft nu btw vrij dus misschien kan iemand me hier helpen. Ik ben ziek dus kan er niet heen maar misschien wel online bestellen. Ik zoek een computer voor mijn foto's (bewerken), word en af en toe een spelletje zoals de Sims. Wat is een goede keuze?

Da's jammer, want voor 800 heb je bij de Medion een desktop waar je dus niet op hoeft te zitten gaan wachten als je een opdracht laat uitvoeren. Maar goed ook rond de 500 € zijn er bij de MM machines te koop. Waarom wil je een desktop en geen laptop?

Uhm heb ik eigenlijk geen reden voor. Heb een bureau geïnstalleerd en vond het fijn daar een computer klaar te hebben staan.

Ik kom tot 500 niet echt uit bij machines waar je de Simms een beetje leuk op kan draaien.
De systeemeisen om de Sims anders dan op de laagste instellingen te spelen, vereisen iets meer Euro's, tenzij je genoegen wil nemen met de laagste settings.
Over welke Sims heb je het eigenlijk, 1,2,3 of 4 ?

Ik ga dan ook geen machines aanbevelen (waar jij na 2 dagen gebruik al de balen van hebt), misschien iemand anders die meeleest?
Alles wat minder dan € 500,-- kost is leuk voor een mailtje en een Worddocumentje, maar verder houdt het wel een beetje op.

Sims-4 Systeemeisen

Laatst bewerkt:
Onderwerp even verplaats, hier past hij beter thuis :)
succes met de vraag :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan