Nieuwe cpu koeler amd 6200

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeffrey230

Banned
Lid geworden
8 nov 2011
Hallo allemaal,

Mijn cpu wordt nu rond de 45graden ik wil het graag minder.
Welke raden jullie mij aan?

het is een am3+ moederbord plus cpu.

Heb ik ook nog een andere vraagje over koeling
ik heb nog 2 plekken over voor de warmte uit me computer telaten komen twee 120mm koelers.
welke raden jullie mij aan?

en op welke site bestellen jullie allemaal?

vriendelijke groet,

jeffrey beerens

45 is nou niet bepaald schokkend...
is dit stressed of idle?
Ik zelf ben zeer tevreden met een scythe samurai zz 2000 makkelijk te monteren en veel betere als een stock koeler.

mijn cpu maakt alleen een herrie. cpu blijft gewoon rond de 23 graden, maar hij maakt veel teveel lawaai. hoe is geluid van jouw koeler?
mijn moederbord word de laaste tijd heel erg warm hoe kan ik dat verhelpen door meer koelers? eruit telaten blazen?

vriendelijke groet,

jeffrey beerens

die koeler van mij is gewoon stil, maar een boxed moet nou ook niet extreem lawaai maken hoor.
Heb je in de bios cool and quet aan of iets dergelijks om de snelheid te verlagen van de fan?
Voor de optimale airflow is het aan te raden voorin een casefan te plaatsen die frisse lucht aanzuigt en achterin 1 of 2 casefans voor de warme lucht uit te blazen. Dat zou wel moeten schelen.
En kijken of er niet te veel stof in je pc zit.

En in mijn main pc heb ik een Gelid GX 7 koeler die is ook zeer stil maar die is wel heel groot dus moet passen , en heel je mobo moet er eerst uit (backplate montage)
Daarom raad ik de scythe samurai 2000 aan die kost maar rond de 25 euro dusja en is gewoon goed.

Elke simpele koeler voldoet, ik heb hier een cooler van 15 euro en kan mijn processor overclocken van 3.2Ghz naar 3.8Ghz.... en mijn CPU heeft een tdp van 125 watt..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan