robins04
Gebruiker
- Lid geworden
- 30 jul 2009
Nieuwe CPU maar welke? EDIT: wachten op Bulldozer CPU?
EDIT: Na lang zoeken van informatie op het internet ben ik tegen een CPU serie opgelopen die eind dit jaar wordt uitgebracht; AMD Bulldozer serie.
Is het slim nu nog mijn AMD Phenom X6 1090T aan te schaffen of te wachten en over te stappen op AM3+ en één van die AMD Bulldozer series? of gewoon wachten tot dat de X6 1090T is afgeprijsd?
Goedendag,
Ik zit op dit moment met het volgende;
Ik heb al een aardige Gaming PC staan al mag ik het zo zeggen zie hieronder
:
Alleen nu vind ik het wel tijd om mijn CPU te vervangen door iets nieuws.
Ik ben niet! van plan om mijn moederbord te vervangen, dus kom a.u.b. niet met AM3 moederborden aanzetten
Omdat de meeste AMD cpu's AM2+ Backwards compatible zijn zat ik zelf te denken aan:
Ik hoor het wel! al bij voorbaat dank
EDIT: Na lang zoeken van informatie op het internet ben ik tegen een CPU serie opgelopen die eind dit jaar wordt uitgebracht; AMD Bulldozer serie.
Is het slim nu nog mijn AMD Phenom X6 1090T aan te schaffen of te wachten en over te stappen op AM3+ en één van die AMD Bulldozer series? of gewoon wachten tot dat de X6 1090T is afgeprijsd?

Goedendag,
Ik zit op dit moment met het volgende;
Ik heb al een aardige Gaming PC staan al mag ik het zo zeggen zie hieronder

- MSI DKA790GX platinum (AM2+)
- AMD Athlon 64 x2 6400+ 3.2 GHz met een Cooler Master V8 koeler
- MSI Nvidia 275GTX Twin Frozr OC
- Kingston HyperX 4 GB : 2 x 2 GB RAM geheugen
- OCZ Fatal1ty 550W Power Supply
Alleen nu vind ik het wel tijd om mijn CPU te vervangen door iets nieuws.
Ik ben niet! van plan om mijn moederbord te vervangen, dus kom a.u.b. niet met AM3 moederborden aanzetten

Omdat de meeste AMD cpu's AM2+ Backwards compatible zijn zat ik zelf te denken aan:
- AMD Phenom II X4 965 Black Edition
- AMD Phenom II X6 1090T Black Edition
Ik hoor het wel! al bij voorbaat dank

Laatst bewerkt: