Nieuwe CPU

Status
Niet open voor verdere reacties.

G4M3R

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 dec 2005
Hoe weet ik tot hoever mijn IBM 6792 75G moederbord welke snelheid processor ondersteund, ik heb al beetje gegoogled maar ik kon het niet vinde :o misschien dat iemand anders me kan helpen?

k word er niet veel wijzer van tenzij je me een specificatie kan sturen (op deze site heb ik namelijk al gekeken).

ja ik heb het juist daaruit gehaald :p ;), het enige wat ik verder kan vinden met google is geheugen upgrade maar geen cpu upgrade. Ik wil namelijk de huidige cpu (1.6 ghz mulitplier 16x fbs 100 mhz) verhogen naar een p4 3.0 ghz (multiplier en fbs weet ik niet) zou dat kwaad kunnen als ie nu al op een p4 1.6 draait?

Laatst bewerkt:
ik heb toch maar besloten nieuw systeem te kopen na ergeringen aan dit *** systeem :mad:

Ik wil namelijk de huidige cpu (1.6 ghz mulitplier 16x fbs 100 mhz) verhogen naar een p4 3.0 ghz
Daar hoef ik niet eens info voor te hebben, dan kan ik je zo wel zeggen dat het niet gaat lukken.(op hetzelfde moederbord)

blij dat was eigenlijk wat ik wilde weten nu moet ik anyway een nieuwe pc hebbe :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan