NIEUWE Dell Studio 17 start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

natalie1981

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 sep 2010
Hoi,

Even een vraag voor de kenners: Ik heb sinds een klein maandje de Dell Studio 1749 met touchscreen in huis. Sinds vanmorgen, zonder enige updates of problemen vooraf; start ie niet meer op.

Op het moment als ik hem opstart, blijft hij op het logo scherm hangen en kan ik niet via F2 of F12 verder. Het enige wat nog werkt is 'esc' te toetsen, dan gaat ie naar een volgend scherm, maar vanaf dat punt doet ie niets meer. Geen foutmelding of wat dan ook, alleen die irritante piep als je iedere andere toets aanraakt. Volgens de Dell website mag je hem dan uit elkaar halen: batterij, accu, harde schijf en plaatklep eruit. Die allemaal heel vakkundig eraf gehaald en er weer op, maar nog steeds dezelfde problemen.

De re-boot cd er vervolgens ingedaan volgens de omschrijving, maar daar reageert ie ook niet op. Tevens kan ik de re-boot cd er niet meer uit halen, want die werkt via een touchpad functie en die werkt ook niet...

Gezien het feit dat ik 1 jaar in-home service garantie heb; direct de telefoon opgepakt, maar 33 minuten in de wacht gestaan... :evil:' dus na 34 minuten te hebben gehoord: "u bent de eerstvolgende beller" de hoorn erop geknald..

Wie kan mij helpen?

Bij voorbaat dank.

Groetjes, Natalie -> een niet-kenner (graag dan ook geen supercomputertaal, want weet niet alles)

Hallo en welkom op Helpmij.nl

Met alle respect maar als ik jou was zou ik toch gewoon met Dell contact opnenmen.Dit zou gewoon binnen de garantie moeten vallen.

ik zou ook gewoon garantie claimen.
waarschijnlijk weet ik het probleem wel maar hier door vervalt de garantie en is voor jou ook niet te doen;)

Groeten Stephan

waarschijnlijk weet ik het probleem wel maar hier door vervalt de garantie en is voor jou ook niet te doen;)

Het lijkt me daarom ook verstandig(voordat er nog meer helpers komen met Waaarschijnlijk)Om de claim bij Dell te houden ipv van dat hier in het topic er allerlei "oplossingenen" komen.....;).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan