Nieuwe desktop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi allemaal,

Ik kon pas mijn laptop ophalen maar toen bleek dat die te duur was om te rapareren (alleen om een brom in het geluid) en ik las dat ze PB's dan gewoon nog een keer in de winkel zetten. Dus mocht ik een andere pc uitzoeken, alleen maar acer of packard bell. Niet erg handig dus. Maar ik koos de Acer Aspire M3641 met de volgende specs:
Intel Core 2 Quad Q8200 @ 2,34 Ghz
4 GB DDR2
640 GB harde schijf
DVD-brander dual layer met labelflash
Kaartlezer
ATI Radeon HD 4350
Windows Vista Home Premium 64-bit + Windows 7 Ultimate Upgrade 64-bit

Ik ben hier toch niet helemaal tevreden over omdat er geen hardware virtualisatie wordt ondersteund en linux werkt er niet op.

Kunnen jullie mij vertellen voor hoeveel geld ik deze kan verkopen? Intussen heb ik ook al wat anders zooi verkocht en als het lukt hoop ik dan op deze pc uit te komen.

Met vriendelijke groeten,

Jobbes

Als ik die linkjes openklik in de begin post, dan wordt ik om eerlijk te zijn een beetje verdrietig :(

Voor dat geld zou ik liever zelf een PC in elkaar zetten :)

Nee, van dat idee ben ik al lang afgestapt :) . Maar ik mocht geen geld terug ik MOEST een andere pc uitzoeken en die wil ik graag verkopen om de zelfbouw pc de kunnen betalen. Maar hoeveel geld zal ik krijgen voor dit systeem? ;)

MVG,

Jobbes

Kunnen jullie mij vertellen voor hoeveel geld ik deze kan verkopen? Intussen heb ik ook al wat anders zooi verkocht en als het lukt hoop ik dan op deze pc uit te komen.

Met vriendelijke groeten,

Jobbes

Is max 175,- euro waard

En eh.... natuurlijk werkt Linux wel gewoon op die pc.
En waar heb je je hardware-visualisatie voor nodig?????

Laatst bewerkt:
Dit pc'tje staat voor 500 euro bij de BCC en hoe kan die dan 175 euro waard zijn? Linux werkt er helemaal niet op, je leest op internet ook overal klachten over linux en deze pc... Verder gebruik ik veel virtualisatie en heb je voor XP Mode VT nodig en als je een 64-bit OS in VMware wil draaien heb je ook VT nodig...

MVG,

Jobbes

Op Marktplaats wordt toch echt niet veel meer geboden voor die pc, heeft ook niet zulke beste specs uiteraard, verouderd moederbord, zwakke videokaart etc.

Een hardware-virtualisatie voor XP mode in Win7 is achterhaald hoor, is al lang opgelost door Microsoft en niet meer nodig!

Nee, van dat idee ben ik al lang afgestapt :) . Maar ik mocht geen geld terug ik MOEST een andere pc uitzoeken en die wil ik graag verkopen om de zelfbouw pc de kunnen betalen. Maar hoeveel geld zal ik krijgen voor dit systeem? ;)

MVG,

Jobbes

Als je 175,- voor dit systeem kunt vangen .. Dan zou ik het maar doen :)

Persoonlijk zou ik er niet meer als 100 euri ervoor geven ;)

En, Linux draait er prima erop hoor :thumb:

Maar met 175 euro kan ik nog niet een pc van 500 kopen :p . maar ik zit er ook over te denken om het moederbord en processor eruit te halen en er een nieuwe moederbord + processor inzetten... Maar eerst nog ff het geld bij mekaar krijgen :( (lekker om opgescheept te zitten met zo'n pc'tje :p )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan