nieuwe draadloze router

• Onderwerp starter Onderwerp starter cies
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

cies

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2008
hallo, ik heb weinig verstand van draadloze netwerken (ondanks dat ik weet dat het niet zo ingewikkeld is) en heb een vraag: Ik wil een nieuwe router kopen, ik heb er nog geen en hij moet niet zoveel kosten (max 60 eu), want het enige dat ik er mee doe is natuurlijk internetten en mn verbinding is niet zo snel. Dus hoef ik ook geen N router te hebben, toch is er iemand die mij een N router aanraad, omdat die heel erg snel is en je dan ook bijv bestanden tussen computers aangesloten op het netwerk erg snel kunt versturen. Maar dat doe ik niet, ik internet alleen en mn internetverbinding is niet zo snel, dus het lijkt mij niet nodig een N router te kopen maar gewoon een B/G router. Klopt dit, of kan ik door een bep. reden toch beter een N router kopen?
Alvast bedankt voor degene die hier advies wil geven.

die Nrouter heb je dan alleen wat aan als je ook een Nwireless netwerkkaart hebt naar mijn weten.

het lijkt me voor jou eisen dus niet nodig cq overbodig

die Nrouter heb je dan alleen wat aan als je ook een Nwireless netwerkkaart hebt naar mijn weten.

het lijkt me voor jou eisen dus niet nodig cq overbodig

ik ben bereid er een netwerkkaart bij te kopen hoor, als ik een N router zou kopen

tekoop

heey ik heb ook een draadloze router die ik verkoop. ik weet niet wat voor serie dat is.

MIMO XR Wireless Network Broadband Router 125 Mbps HI - SPEED Wereless Inclusief Usb Adapter.

de verpakking is niet geopend dus nooit gebruikt!

Dankzij de nieuwe Sitecom Mimo-XR Technologie ben je verzekerd van een draadloos bereik in werkelijk je hele huis!

Groter bereik dankzij Smart Antenna Technology

Betere verbinding, minder 'dead spots'

Werkt met 2.4Ghz draadloze netwerk apparaten (optimale prestaties wanneer gebruikt in combinatie met de Sitecom MIMO-XR Adapters en Routers)

met alle boekjes/kabels etc.

ik verkoop hem voor 50 euro inclusief verzendkosten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan