iron rain
Gebruiker
- Lid geworden
- 28 jul 2009
Hallo allemaal,
ik heb eigenlijk 2 vragen, hier is mijn eerste,
Ik heb/had een Nvidia GeForce 7600 GT en die deed het goed genoeg voor mij...
op een gegeven moment, hadden we gegeten, ik weer naar mijn kamer, beeldscherm aan (PC stond al aan) en krijg ik een scherm met ''Geen verbinding'' en mijn beeldscherm gaat vanzelf weer uit. Na de kaart goed te hebben schoongemaakt en er weer goed opnieuw in te hebben gezet, heb ik alleen nog maar 16 bits kleuren, en de ene helft van mijn Iconen is van windows XP en de andere helft van Windows 2000.
vraag, is dit een hardware fout ofzo??
Vraag 2:
Ik volgende dag een nieuwe kaart gehaald
P), een Nvidia GeForce FX 5500. Ik drivers geinstalleerd enzo en hij deed het. Maar.... ik heb de drivers vanaf een CD geinstalleerd maar zodra ik wil updaten (vanaf de Nvidia site) en ik de drivers installeer en mijn PC opnieuw opstart, staat mijn resolutie op 800x600 (normaal heb ik 1920x1080), de kleurenkwaliteit is 16 bit en als ik bij apparatenbeheer kijk staat er een geel uitroep tekentje voor mijn videokaart en staat er dat hij niet gestart kon worden.
Ik had al wat op internet gekeken en daar stond iets over dat het met mijn DirectX te maken had... kan dit waar zijn? En als het dat niet is, weet iemand wat dan wel??
Bedankt!!
Derk
ik heb eigenlijk 2 vragen, hier is mijn eerste,
Ik heb/had een Nvidia GeForce 7600 GT en die deed het goed genoeg voor mij...
op een gegeven moment, hadden we gegeten, ik weer naar mijn kamer, beeldscherm aan (PC stond al aan) en krijg ik een scherm met ''Geen verbinding'' en mijn beeldscherm gaat vanzelf weer uit. Na de kaart goed te hebben schoongemaakt en er weer goed opnieuw in te hebben gezet, heb ik alleen nog maar 16 bits kleuren, en de ene helft van mijn Iconen is van windows XP en de andere helft van Windows 2000.
vraag, is dit een hardware fout ofzo??
Vraag 2:
Ik volgende dag een nieuwe kaart gehaald

Ik had al wat op internet gekeken en daar stond iets over dat het met mijn DirectX te maken had... kan dit waar zijn? En als het dat niet is, weet iemand wat dan wel??
Bedankt!!
Derk
Laatst bewerkt: