nieuwe driver installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Ik moet morgen naar een kennis die problemen heeft met zijn ADSL internetverbinding onder Win 98. Deze komt moeilijk tot stand. Vaak moet je wel 100 keer klikken en als je eenmaal binnen bent, wordt na een uur de verbinding verbroken.
Ik ben er al vaker mee bezig geweest, maar heb het nog niet op kunnen lossen. Ik heb wel gezien dat het oude modem ook nog geinstalleerd staat.
Ik ben van plan de nieuwste drivers van het USB-ADSL V2-modem bij mij thuis van internet te plukken. Dan eerst daar beide modems te de-installeren en vervolgens de nieuwe driver er weer op te zetten.
Om te voorkomen dat het mislukt en hij helemaal niet meer op internet kan, wil ik een backup maken van de huidige drivers, zodat ik het systeem evt. terug kan zetten. Hoe maak ik zo'n backup?

ik zou in zo een geval een ghost bacup nemen
dan kun je in feite niets verkeerd doen
in slechtste geval bacup gewoon weerzetten

Geplaatst door ibiza
ik zou in zo een geval een ghost bacup nemen
dan kun je in feite niets verkeerd doen
in slechtste geval bacup gewoon weerzetten

tja, deze man heeft maar 1 partitie......

USB modem....Win98...niet echt een ideale combinatie (dat geldt trouwens voor win versies met en USB modem) een ethernet exemplaar is vele malen stabieler.
Tsja, een backup. Kijk waar de drivers nu staat, backup deze bestanden en noteer welke instellingen gebruikt worden, meer heb je eigenlijk niet nodig, maar dit is nog geen garantie dat als je deze terugzet het modem het gaat doen, het blijft een usb exemplaar.

Geplaatst door maestro12
USB modem....Win98...niet echt een ideale combinatie (dat geldt trouwens voor win versies met en USB modem) een ethernet exemplaar is vele malen stabieler.
Tsja, een backup. Kijk waar de drivers nu staat, backup deze bestanden en noteer welke instellingen gebruikt worden, meer heb je eigenlijk niet nodig, maar dit is nog geen garantie dat als je deze terugzet het modem het gaat doen, het blijft een usb exemplaar.

Goh, dat wist ik niet....dat USB en Win98 slecht samengaan. Vreemd dat Zon/Versatel die dingen dan verstrekt aan niets wetende oude mannen....
In dat geval ga ik maar eens bij Zon informeren of ze het modem niet kunnen omruilen.

Hoe kan ik zien waar die drivers staan?

Kijk in je apparaatbeheer bij stuurproagramma gegevens, daar zie je de locatie van de drivers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan