Nieuwe DVD RW kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Goertje

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2005
De DVD RW is naar de haaien (hehe edit) in mn pctje, dus na wat Google werk kwam ik erachter dat mn brander (philips 8631) een waardeloos ding is, maar de garantie is net draf..
Nu zoek ik een nieuwe,goede, betrouwebare brander met een lekkere levensduur.. die zo rond de 50 tot 70 euro's mag kosten.. anyone?

bij voorbaat dank

.....maar houdt er rekening mee dat de vraag van jou nog wel een stuk of 25 andere merken en types zou kunnen gaan opleveren.
Ik denk dat je minder hebt aan gebruikerservaringen van Helpmijers (zo ook de mijne niet dus!), maar dat je er verstandiger aan doet om de juiste vraag in het zoekkvak van Google te typen:

goede brander
goede dvd brander
branders vergeleken
branders getest

etc. etc.
Op een van de genoemde (of soortgelijke) zoekvragen krijg je een veel bredere indruk van de mogelijkheden.

Voorbeeldje: http://www.google.nl/search?q=DVD+brander+test&hl=nl&lr=&start=0&sa=N

Laatst bewerkt:
ik heb een nec en een plextor
voor een 45€ heb je een nec ,de meerprijs van een plextor is nie waard ik zie geen verschil

Mee eens (zichtbare verschillen) maar het zou theoretisch zo kunnen zijn dat Plextors (die van huis uit iets duurder zijn dan de meeste andere merken) net even een wat duurder optisch oogje hebben of een net even wat beter loopwerkje etc. etc. (Dat zie je dan idd. aan de buitenkant niet)

zou kunnen natuurlijk

maar mijne eerste plextor px 708 heeft wel ook niet langer geleeft of doorsnee dvd-rw van deze tijd
ik denk persoonlijk dat ze toch iets gaan moeten doen aan de prijs of ze zullen minder verkopen

ik zal uw kunnen vertellen wat inalgemeen de betere zal zijn ,maar dan moeten ze eerst versleten zijn :p

toch vind ik dat nec het ook goed doet,de plextor is bijna 2 x zo duur

plextor is de beste
maar op de tweede plaats zou ik zegen liteON en ook helemaal niet zo gek duur :thumb:
ik heb zelf mijn litOne branders al 2 jaar er in zitten en branden net zo als de dag waneer,
ik ze kocht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan