ldries46
Gebruiker
- Lid geworden
- 1 mrt 2006
- Besturingssysteem
- Windows 11
Op dit moment gebruik ik als e-mail browser op Windows 10 nog steeds Windows Live Mail hoewel dat na 2012 niet meer gesupport wordt. Ik wil graag een nieuwe gratis email browser instaleren die veiliger is, maar ik heb daar een aantal voorwaarden bij en een aantal wensen. Ik heb begrepen dat dit programma niet meer als veilig wordt beschouwd. Het mail programma van Windows 10 kent deze faciliteiten niet.
De voorwaarden:
1. Ik wil zoals in Live mail ongewenste email kunnen weren zowel op basis van het adres als op basis van het domein
2. Ik wil meerdere e-mail adressen binnen dit programma kunnen beheren (kunnen lezen of kunnen schrijven) zonder het programma overnieuw te moeten starten
De wensen:
1. Zo mogelijk de adressen lijst van Windows Live Mail overnemen
2. Zo mogelijk de ongewenste email adressen kunnen overnemen
3. Alle nog bewaarde e-mails overnemen
Eventueel zoek ik een site waar een goede onderlinge vergelijking wordt gemaakt door alle faciliteiten die de programma's hebben naast elkaar te zetten.
De voorwaarden:
1. Ik wil zoals in Live mail ongewenste email kunnen weren zowel op basis van het adres als op basis van het domein
2. Ik wil meerdere e-mail adressen binnen dit programma kunnen beheren (kunnen lezen of kunnen schrijven) zonder het programma overnieuw te moeten starten
De wensen:
1. Zo mogelijk de adressen lijst van Windows Live Mail overnemen
2. Zo mogelijk de ongewenste email adressen kunnen overnemen
3. Alle nog bewaarde e-mails overnemen
Eventueel zoek ik een site waar een goede onderlinge vergelijking wordt gemaakt door alle faciliteiten die de programma's hebben naast elkaar te zetten.