Nieuwe email in verkeerde map in hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Case Inter

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2009
Hallo allemaal,

Ik heb sinds een paar dagen het probleem dat inkomende email, in hotmail, in de verkeerde map komt, namelijk de map verwijderd.
de mail hoort natuurlijk in postvak in te komen, maar ipv van hier te komen, beland ie in mijn map verwijderd, met gevolg dat alle mail door elkaar staat(verwijderd en nieuw) heeft iemand hier een oplossing voor?

alvast bedankt!

als iemand de oplossing / rede weet, laat het dan even weten. Want ik zit namelijk nog steets met het zelfde probleem :(

Afgezien van het feit dat deze thread eigenlijk hoort in de categorie Mailprogramma's, wil ik wel even proberen of er hier wat opheldering kan ontstaan.

Ga je via de website (of via Live Messenger) naar je e-mail, of haal je deze binnen met een programma zoals Windows Live Mail?

Dit is belangrijk om te weten omdat er waarschijnlijk een berichtregel is ingesteld die ervoor zorgt dat e-mail direct naar de map Verwijderde items wordt verplaatst.

via de website

(en ja, je heb wel gelijk dat dit in de verkeerde catogorie staat, maar als ik een nieuw topic zou openen, zou er vast iemand reagren met "gebruik de zoek functie! Er bestaan al topics daar over!" vandaar ;)

Dat is natuurlijk ook waar, aangezien jij niet de TS (topicstarter) bent.

Via de website dus. Ga eens naar de opties van Hotmail en daar zou je dan kunnen kijken bij de twee opties onder Ongewenste e-mail, of bij Regels beheren (onder Hotmail aanpassen).

Hier is het mogelijk om in te stellen dat berichten direct naar de map Verwijderd verplaatst moeten worden, dus wellicht staat er iets verkeerd.

Het is ook mogelijk dat de mails in de map Verwijderd belanden omdat ze worden binnengehaald via een e-mailprogramma (zoals Outlook of Windows Live Mail).
Als er dan namelijk niet is aangegeven dat er een kopie moet worden achtergelaten in het Postvak IN van Hotmail, zullen de mails ook direct naar de map Verwijderd verplaatst worden.
Dit lijkt me echter sterk, aangezien je niet spreekt over e-mail ophalen via een e-mailprogramma.

Mijn probleem was (denk) dat ik in Gmail had ingesteld dat het automatisch mijn Hotmail-mail moest ophalen. Zo dat het in mijn Gmail account terecht kwam. Na dat ik dit ongedaan had gemaakt verdween mijn Hotmail-mail niet meer automatisch in map ‘verwijderd’. Opgelost :)

Als dit bij jou niet werk; probeer het hier:
windowslivehelp
Laat en bericht achter en je krijg van zelf ene bericht van een live-medewerker (wat overigens wel een paar dagen kan duren ;) )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan