Nieuwe emails worden niet opgehaald, "Verzending van wachtwoord is niet gelukt."

  • Onderwerp starter Onderwerp starter bakre
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

bakre

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 jan 2015
Berichten
2
Hallo, sinds ongeveer 2 maanden heb ik problemen met het binnenhalen van nieuwe emails.
Dat gebeurt normaal automatisch.
Als ik op de knop druk voor het binnenhalen van nieuwe emails krijg ik een maleding dat verzenden van wachtwoord niet is gelukt
met een venster om het opnieuw te proberen.
Als ik het opnieuw probeer krijg ik de melding van de mailserver: Authentication failed.

Een paar weken geleden lukte het 1x wel maar daarna niet meer. Dat is toch raar!

Hoe los ik het zo snel mogelijk op? Het is mijn zakelijke emailprogramma!

Vriendelijke groet,
Barbara Kregting
 
Door de correcte verbindings- en aanmeld gegevens in te voeren ?

Vraag even aan systeembeheer op je werk of daar toevallig iets in veranderd is, hadden we hier op de zaak ook laatst.
 
Ik ben zzp-er. Ik heb geen systeembeheer en niemand kan mijn verbindings- en aanmeld gegevens veranderd hebben.
Daarom begrijp ik het niet, ik denk toch echt een probleem bij web10, maar die zijn moeilijk contact mee te krijgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan