Nieuwe fan Cooler Master V8

Status
Niet open voor verdere reacties.

ElivdGeest

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2015
Hallo iedereen,

De fan van mijn Cooler Master V8 CPU koeler is recent overleden, en ik ben dus nu op zoek naar een nieuwe fan.

Ik heb nu deze op het oog:http://www.coolermaster.com/cooling/case-fan/blade-master-120/, maar ik weet niet of deze fan wel geschikt is voor mijn doeleind.

Maakt het ook veel uit of ik een 3 pin fan neem, of is het beter als ik eentje met 4 pinnen neem?

graag hoor ik wat tips over een goede fan voor mijn koeler.

mijn max budget is 15 euro

Alvast bedankt :thumb:

Als de cpu-fan aansluiting op je moederbord 4-pins is ( PWM ), dan een fan kiezen met 4-pins aansluiting.
De fan-snelheid wordt dan door het moederbord geregeld.

Mijn moederbord heeft inderdaad een 4 pin aansluiting, en mijn huidige defecte fan is 4 pins, dus dat zal wel het beste zijn.

Denk ook wel dat deze fan het beste zal zijn, een fan met overbodige led troep zit ik ook niet echt op te wachten.

Maakt het ook uit of ik een case fan kies, of moet ik gewoon kijken naar de 4 pin aansluiting en naar het hoge toerental (1800+) en zal ik dan wel goed zitten.

UPDATE: Ik heb de Cooler Master fan toch maar gekocht omdat ik niet langer zonder fan wil computeren

De pc werkt gek genoeg ook zonder cpu fan, temps tussen de 40 en 60, licht eraan wat ik aan het doen ben, kan alleen niet overklokken.

heb ook 2 outtake fans dus vandaar ;)

Zeg wel als ie binnen is en of ie voldoet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan