Nieuwe game laptop/computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arie688

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2013
Hallo, ik ben op zoek naar een nieuwe laptop/computer, maar aangezien ik erg weinig daarvan af weet zou hulp fijn zijn! Mijn eerste vraag is of een laptop of vaste computer handiger is, ik heb geen monitor dus waarschijnlijk ook weer extra kosten. Ik heb zo'n beetje rond de 600/700 te besteden. Mijn "eisen" zijn. Niet al te klein scherm, World Of Warcraft zonder problemen kunnen spelen (niet perse de hoogste resolutie), en League Of Legends kunnen spelen wat waarschijnlijk al lukt als het WoW aankan. Alvast bedankt voor de moeite/reacties!

Om je eerste vraag te beantwoorden: als je wil kunnen gamen, dan red je het niet met een laptop voor dit bedrag. Aan de andere kant zijn WOW en LoL niet zo veeleisend, en kan je het op zich al snel spelen.
Dus dan is meer de vraag: wil je nu echt een vaste computer of wil je nu echt een laptop?

@k1pje

Heb ik iets redelijks voor dit bedrag als ik een computer koop, nogmaals dan heb ik ook nog een scherm nodig. Anders ga ik toch voor een laptop, ook wat handiger ben door de weeks niet altijd thuis.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wow is niet zo veeleisend en zal dan ook zeker op deze laptop draaien (zonder dat ik verder naar laptops gezocht heb).

:confused: In principes ik zelf geef weinig tips tegen mensen over bepaalden game PC/Laptop systemen welke ze aanbevolen moeten kopen omdat ik slechte ervaring mee had enz.. maar enigste dat ik je wel vertellen wil is het zo, dat ik zelf die aangegeven systeem nu kopen kan, zal ik die ook persoonlijk gelijk ophalen gaan ...:);)

ik speel ook wow ik vindt het leuk ik heb zelfs een AMD processor en die kan hem aan op ultra dus die is zowie zo goed genoeg en als er windows 8 opstaat kan je hem alleen instaleren via steamgewoon add non steam game en add dan de exe van de schijf en doet hij het wel zo doe ik het

:confused: In principes ik zelf geef weinig tips tegen mensen over bepaalden game PC/Laptop systemen welke ze aanbevolen moeten kopen omdat ik slechte ervaring mee had enz.. maar enigste dat ik je wel vertellen wil is het zo, dat ik zelf die aangegeven systeem nu kopen kan, zal ik die ook persoonlijk gelijk ophalen gaan ...:);)

Dus hiermee bedoel je gewoon doen?

:) Ik zelf zou nu ( ALS ik zou kunnen ) gelijk die willen bestellen ...maar net zoals ik zei je kan nog steeds even op andere reacties liever wachten, er zijn meer mensen dat je misschien een tip over willen zeggen ..:(

ik speel ook wow ik vindt het leuk ik heb zelfs een AMD processor en die kan hem aan op ultra dus die is zowie zo goed genoeg en als er windows 8 opstaat kan je hem alleen instaleren via steamgewoon add non steam game en add dan de exe van de schijf en doet hij het wel zo doe ik het

Bedankt, fijn om te horen.

:) Ik zelf zou nu ( ALS ik zou kunnen ) gelijk die willen bestellen ...maar net zoals ik zei je kan nog steeds even op andere reacties liever wachten, er zijn meer mensen dat je misschien een tip over willen zeggen ..:(

Oh oke, wacht sowieso nog wel voordat ik zo een bedrag uitgeef nog even meer op onderzoek uit.
Toen ik nog even goed keek zag ik niet welk besturing syteem erbij zat, moet ik dat nog aanvinken of staat er vanzichzelf al iets op?

O ik dacht dat jij al een windows licentie hebt ? :( nee ik heb niet helemaal nagekeken of een besturing systeem is, maar dat is makkelijk toch ? als maar niet is mocht je die willen vink je gewoon aan en zet je die op lijst ook, toch ?:)

Laatst bewerkt:
:) Nee nu zie ik ook, een besturing's systeem is het nie, die moet je zelf bijzetten...:d:thumb:

Hoi Arie688,

Aangezien dubbele topics niet toegestaan is heb ik de twee topics even samengevoegd. Gelieve hier in het vervolg op letten.

Ah, vond het al zo vreemd. Volgende keer de ander verwijderen dus?

Goedemorgen;

Nee gewoon in de eerste verder gaan verwijderen kan je zelf niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan