Nieuwe game monitor

Status
Niet open voor verdere reacties.

the sh0ck

Gebruiker
Lid geworden
24 jun 2008
Hey

Ik ben op zoek naar een nieuw scherm voor mijn pc.
Ik game vooral en wil dus graag minimaal een 22", een lage responstijd (het liefst 2ms) en geen ghosting o.i.d.
Ook moet het scherm een refresh rate van minimaal 75 hz hebben.
Het budget ligt rond de 300 euro (liefst eronder of niet te veel er over heen)

Zouden jullie mij kunnen helpen met een paar suggesties ??

P.S. mijn systeem staat in mijn sig.

Alvast bedankt

thnx voor de snelle antwoorden.

@ mrmusic: ik ken een paar mensen die ook medion spullen hadden maar die hadden er allemaal problemen mee. dus geen medion voor mij. maar toch bedankt

@ Robert G: ik heb al meer gehoord over het scherm (positief en negatief) maar ik zal ff kijken of het wat is.

iemand anders nog suggestie??

Uiteraard je eigen keus, maar Medion is tegenwoordig een uitstekend merk met de beste service van Nederland, ook volgens de Consumentenbond!

Laatst bewerkt:
heb een keuzelijst...

Zelf ben ik al ruim 3 weken bezig om ook een nieuwe monitor te kopen. Op dit moment heb ik een NecMultisync 70GX en speel dagelijks battelfield 2..

Op dit moment twijfel ik om 1 van onderstaande monitors te kopen na heel veel forums lezen en testen na te kijken:

Samsung T220

http://www.alternate.nl/html/produc...220/-1068941/?tn=HARDWARE&l1=Monitoren&l2=LCD

Samsung Syncmaster 226BW

http://www.alternate.nl/html/produc...6BW/-1060113/?tn=HARDWARE&l1=Monitoren&l2=LCD

De T220 draait al een tijdje mee en lees veel positieve reacties van gamers.. Laatst genoemde 226BW is vrij nieuw en scoort ook hoog tot zoverre ik kon vinden op forums, echter minder info dan de T220 !

Kortom, beide schermen zijn binnen je genoemde prijs en geen miskoop! Alleen... welke gaan we kopen hahaha

Ik ben er nog niet helemaal uit en doe nog een week resourch erover.. zal je op de hoogte houden wat mijn keuze wordt.. Ik bouw zelf game pc's met hoogwaardige componenten, dus je begrijp dat dit ook voor mij van groot belang is..

Sterkte met jou keuze..

Groet,

Ik heb zojuist de Samsung Syncmaster 226 BW gekocht en aangesloten.. Wil je een betaalbare en zeer goede game monitor is dit echt een aanrader!!! Mega mooi scherm, snelle reactietijd (2 ms) en geen gekke dingen. Bij Alternate waren er net 9 binnengekomen, nu dus nog 8 stuks. Wel met pixel garantie gekocht, want kom op: ben je een gamer, neem je toch geen risico voor die 30 euro meer dat je een dode pixel midden op je scherm heb..

Groet,

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan