Nieuwe game muis (voor css)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aapiie

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2009
Eey,

Ik ben opzoek naar in nieuwe game muis (voor css) eisen:

-Liefst onder de 20,- iets er boven is niet erg paar euro... ( 20,- TOTAAL niet nog met verzend kosten)
-Goed beoordeeld
-Lang meegaat
-Lekker in de hand legt (ik vind eigenlijk alle muizen wel lekker dus)
-Misschien een een paar extra knopjes (niet te veel dat je ze per ongeluk indrukt!)

Ik kwam zelf hierop uit!: Trust GM-4200
>>Link<<

Wat vinden jullie hiervan en hebben jullie misschien nog een andere muis die ROND de eisen voldoet?...

Mvg, Aapiie

Laatst bewerkt:
trust is best wel een C merk geworden dus ik zou het niet doen.

ik zou voor de OCZ dominatrix gaan.

http://www.salland.eu/?redirect=@L3Byb2R1Y3QvNjUxMjcvb2N6LWRvbWluYXRyaXgtb2N6bXNkbXhkLmh0bWw=

er is een hele review te vinden over deze muis op helpmij.

ik heb hem zelf ook ben er erg tevreden over.

dpi settings kun je veranderen met een knopje van 800 min naar 3200 max

het is een laser. er zitten gewichtjes bij zodat je hem zelf kan afstemmen op wat jij fijn vind.

er zit een led lampje in die bij elke dpi setting een andere kleur geeft.

er zit een knopje op waarmee je de knoppen configuratie van je muis kunt bepalen. (bijv de linker en de rechtermuisknop omdraaien of je rechtermuisknop de ENTER toets functie geven)

verder is hij spot goedkoop en ligt hij lekker in de hand.

Laatst bewerkt:
Hij ziet er goed uit ja...
Alleen ik heb 2 jaar garantie op die trust...
En hij is 33,93 met alles erbij! :S (dat word te veel) en ik wil hem het liefst halen bij bekende winkels bol.com elektronetten (ofzo)

klopt maar bij salland heb je 36 maanden garantie...

tjah ik woon dichtbij dus ik kan het gewoon afhalen.

maar zoek maar eens naar de OCZ dominatrix op een andere site/winkel bij jou in de buurt. hij is maar 20 euro.

voor een echte kwaliteits merk gamermuis betaal je al gouw 50 euro of meer.

ik weet niet waar je woont maar ik heb deze ook nog voor je http://www.informatique.nl/145201

ziet er minder mooi uit vind ik zelf maar is nog steeds heel efficient.

Laatst bewerkt:
Ja maar ik hou niet van draad loos (me pa en ma hadden er is 1 om de week nieuwe batterije)

Maar ik heb nouw echt een goeie muis gezien (niet echt goed maar ik koop hem denk ik wel of jullie moeten heel negatief er over zijn)

Deze muis!

1. Hij is 14 euro (16 met verzend kosten) en ik hoef echt niet een 50 euro ding!
2. Hij heeft een aantal leuke/handige knopjes :)
3. Ziet er iets beter uit als die vorig (trust gm-4200) dat rood vond ik beetje lelijk
4. 2 Jaar garantie (dus als hij na 2 jaar stopt heb ik met geld eruit)
5. Er zit driver bij...

Waarschijnlijk vinden jullie dat je beter een 50 euro ding moet kopen maar dat wil ik niet.. (ik heb nu 5 euro ding kan ik best mee game dus)
En dat hij snel kapot ga maar ik heb garantie en ik vind als hij een jaar het doet (en garantie krijg ik bijv niet) dan vind ik het die 16 euro nog waard!

Dus als je even wil reageren van: zeer slecht/slecht/gaat/goed/niet slecht voor dat geld/super/perfecte game muis. (nou voor dat geld is het niet de perfecte game muis xD)

Bedankt!

ok wat jij wil :P

maar hoe kom je erbij dat 1 van de muizen die ik heb aangeboden draadloos is?

Kak xD Sorry ik heb ook op een ander forum gevraagd en daar ben ik mee in de war.. sorry xD

http://tweakers.net/pricewatch/124181/logitech-rx300-premium-optical-mouse.html

Waarom koop je dan niet gwoon zoiets.
Bij trust is garantie een bittere noodzaak. Het is al een wonder als ie het doet als je hem uit de doos haalt (ergens gelezen dat ze bij Dixons een grote noodvoorraad aanhouden -> 50% van de trust produkten komt kapot terug)

Ik heb nog niet vaak gehad dat een logitech-muis kapot is gegaan. Ik heb hier op mijn werk een stuk of 15 van de goedkoopste soort en die dingen werken allemaal perfect. (wat je niet kan zeggen van gratis dell-muizen en dergelijke)

ik zei ookal dat trust een C merk is, maar hij is niet om te praten ;)

Ja dat weet ik alleen ik ken heel wat mensen die trust hebben zonder problemen (en ik heb toch garantie). Maar mij leek deze trust toch nog WEER iets beter ;) :

>>Deze muis<<

Graag reactie er over (niet dat trust slecht is)

er staat 26,99.... dan kun je net zo goed voor de OCZ dominatrix gaan want dan heb je wel een A merk en ongeveer dezelfde muis voor dezelfde prijs.

Ja maar kijk IK kan hem krijgen voor 20,- met alles erbij (verzend kosten btw).
En daarom hij is duur maar ik kan gekoop krijgen dus.. En die dominatrix is toch iets duurder. En ik kan hem niet via een bekende winkel krijgen! (dat willen me ouders)

Ik denk niet dat je een goede game muis voor <20 kan krijgen!,
logitech heeft wel goede game muizen!
een goede voor 35 euro!
Klik
Deze ligt lekker in de hand,
voor 23 euro
Klik

Laat je ouders eens mee lezen.

Ik koop hele pc's via internet. Je kan prima via internet kopen. Natuurlijk moet je een beetje uitkijken met marktplaats en dergelijke. Maar dat zijn dan ook geen winkels.
Er zijn veel betrouwbare webshops, waar je prima kan kopen.

En ik denk ook niet dat je ouders blij zijn als je je geld uitgeeft aan een product dat een uitvalpercentage van 50% heeft...

Wil je perse een trust, dan is degene die je nu wilt denk ik wel aardig.

Laatst bewerkt:
Betere keuze

Als je nou slim bent dan laat je je prijsklasse even stijgen en haal je gewoon een Logitech G5 dan ben je meteen van al het t gezeik af en heb je kwaliteit voor je geld.
Makkelijk over schakelen, aanpasbaar gewicht. ligt heerlijk in de hand glijd niet weg. Afstelbare snelheid. Gwn kortom Geweldig.

Prijs bij computerland in Denbosch = 42 Euro

Ben van een MX700 draadloos overgeschakeld naar een G5 nog geen seconde spijt van gehad, of toch wel... Te lang met de batterijen van de MX700 blijven prutsen, ik had de G5 sneller moeten aankopen :D

Bij Alternate 39€

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan