Nieuwe (game) muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

nicksanten

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2009
Beste helpers,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe muis. En dan voornamelijk een gamersmuis.
Zelf had ik de G9 van logitech gezien, maar ook een aantal razers. De razers hebben voor dezelfde prijs minder gadget en minder dpi dan die van logitech.
Maar in vele reviews schijnen het toch hele fijne muizen te zijn en lekker in de hand te liggen, wat ik niet snap want de muizen van razer zien er een beetje uit als standaard muizen in een mooi jasje gestoken.

Ik heb niet hele grote handen, en ben rechtshandig.

Kan iemand mij helpen met het uitzoeken van een muis voor rond de 50 euries?

Alvast bedankt!

hii.
Heb zelf als sinds day 1 een Razer Deathadder. Ligt heel fijn in de hand, bij mij iig, en voor mijn games (shooters, cs etc) werkt het heel goed.
Heb iig mijn muis gevonden :)

Hoi nick,
Ik vind persoonlijk logitech een heel vertrouwelijk & fyn product, ik zou dus de G9 nemen bijv.
Toch, wil ik je aanraden om gewoon is op pad te gaan en te kijken hoe ze nou bij JOU in de hand liggen. Je koopt hier toch een muis van 50 euro....
Nu mijn eigen intresse, wat is zo fijn aan een game muis?
Ik game gewoon met een simpele muis van logitech die me 10 euro heeft gekost, welk verschil ga je daar in vinden?:confused:

Nou ja.
Succes!

Ik heb nu zelf de S520 set, en vind toch dat me muis daarin wat tekort komt, dus ja dan ga je kijken. En als je ziet wat voor gadgets de G9 wel niet allemaal heeft. Maar aan de andere kant begin je dan te twijfelen, waarom heeft razer minder dpi en niet al die snufjes voor hetzelfde geld. Neem nou de deathadder, die is ong. 10 euro duurder voor de helft van de dpi en minder gadgets. Wat is dan het voordeel van de Razer?
Ben al wel op pad gegaan bij paradigit. Maar de razer kan ik nergens vinden. Woon trouwens in Amersfoort en daar heb je vrij weinig echt goede hardware winkels.

Je kan gewoon via azerty of alternate bestellen ;). Maar kijken word dan toch wel moeilijk ja, heb je geen vrienden ofzo die een muis bezitten waar je geïntresseerd in bent.
Ik heb eigenlijk nog nooit gehoord van razer:o, maar ik denk toch niet dat ze je afzetten met de helft van de dpi en meer voor 10 euro duurder...
Persoonlijk, zou ik zowiezo voor logitech gaan. Is gewoon zowiezo kwaliteit :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan