bfortbattle
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 aug 2012
hallo
ik wil graag een nieuwe goeie game pc rond de 1000 euro (900-1100)
ik ga de pc voornamelijk gebruiken voor games (maar niet echt nieuwe of die héél veel vragen) games zoals minecraft, sims 3 met uitbereidingen, farming simulator en command and conquer allemaal op ultra settings als dat kan graag
ik wil wel graag dat de pc stil is maar hoeft ook weer niet te stil
kwa in elkaar zetten kan mn vader dat wel
het besturingssysteem heb ik nog niet maar ik denk aan w7 home 64-bits
office heb ik thuis nog liggen
ik heb zelf een beetje onderzoek gedaan en ik wil graag een intel processor als t kan i5 3570k 3.4 ghz
en een videokaart ergens rond radeon 7850 kwaliteit
en het lieft zou ik daar ook nog een cooler master haf 922 kast bij hebben of zoiets
en als jullie toevallig nog een goed goedkoop beeldscherm vinden t lieft met HDMI ben ik helemaal blij (als jullie dit erbij vinden kunnen jullie een configuratie maken met het scherm bij de prijs erbij en ook een zonder(zelfde prijs ongeveer))
en hopelijk gaat hij wel 2-3-4 jaar mee
diegene die mij willen helpen alvast bedankt
ik ben er erg blij mee
ik wil graag een nieuwe goeie game pc rond de 1000 euro (900-1100)
ik ga de pc voornamelijk gebruiken voor games (maar niet echt nieuwe of die héél veel vragen) games zoals minecraft, sims 3 met uitbereidingen, farming simulator en command and conquer allemaal op ultra settings als dat kan graag
ik wil wel graag dat de pc stil is maar hoeft ook weer niet te stil
kwa in elkaar zetten kan mn vader dat wel
het besturingssysteem heb ik nog niet maar ik denk aan w7 home 64-bits
office heb ik thuis nog liggen
ik heb zelf een beetje onderzoek gedaan en ik wil graag een intel processor als t kan i5 3570k 3.4 ghz
en een videokaart ergens rond radeon 7850 kwaliteit
en het lieft zou ik daar ook nog een cooler master haf 922 kast bij hebben of zoiets
en als jullie toevallig nog een goed goedkoop beeldscherm vinden t lieft met HDMI ben ik helemaal blij (als jullie dit erbij vinden kunnen jullie een configuratie maken met het scherm bij de prijs erbij en ook een zonder(zelfde prijs ongeveer))
en hopelijk gaat hij wel 2-3-4 jaar mee
diegene die mij willen helpen alvast bedankt

Laatst bewerkt: