Nieuwe Game PC €600,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruben111555

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2010
Hallo allemaal,

Ik ben nog steeds op zoek naar een computer, met als voornaamste doel gaming. Mijn budget ligt rond de 600 euro, een paar tientjes er over heen kan ook nog wel. Ik wel als besturings systeem graag windows 7 home premium, en alle randapperatuur zoals monitor, muis, toetsenbord etc. heb ik al allemaal al.

Hier even kort wat ik er allemaal in wil hebben:
- Windows 7
- ATI Radeon 5770 Hawk edition
- AMD Athlon II X4 2.8 Ghz
- Minimaal 500GB hardeschijf
- 4 GB werkgeheugen

Voor de rest wil ik zo goedkoop mogelijk uit zijn, in elkaar zetten laat ik al iemand doen.

Alvast bedankt!!

Ik was bezig met samenstellen, en het ging over mijn proces daarin. Hij is nu af, 120 euro boven het budget. Kun je niet via een ''andere'' manier aan een Windows versie komen?

Ik zie 666 en mijn producten zijn toch van iets hogere kwaliteit. Bijv.

- ASUS, jij Asrock
- 1TB, jij 500GB
- Optiarc (Kwam als beste uit de test!!!), jij Samsung

Maakt niet uit hoor, is kwestie van keuzes. Als de TS 500GB ook goed vind is dat een prima schijf.

Ik zie 666 en mijn producten zijn toch van iets hogere kwaliteit. Bijv.

- ASUS, jij Asrock
- 1TB, jij 500GB
- Optiarc (Kwam als beste uit de test!!!), jij Samsung

Maakt niet uit hoor, is kwestie van keuzes. Als de TS 500GB ook goed vind is dat een prima schijf.

ja maar jij zit wel een stuk hoger boven het budget

Dat weet ik, maar ik vind voor dit budget die videokaart veel te hoog gegrepen. Neem een 5570 en je zit ook goed.

Vind ik altijd grappig, er word altijd bezuinigt op de voeding. Bij de review van de Antec Basiq series staat dat het zwakke onstabiele voedingen zijn. Weet je ook dat die drive alleen DVD's kan lezen?

Dat je die 5 euro daar op wilt besparen vind ik dom, dan maar 2 glazen bier minder....

Hallo,

Ik heb dit ervan gemaakt. Op marktplaats heb je goedkopere windows 7. illegaal en legaal.

@pesu
ten eerste je hebt een witte dvd brander in een zwarte kast gedaan
ten tweede de voeding is 550watt maar dit is het minimum voor deze kaart, in mijn samenstelling heeft hij een 600 watt van OCZ voor 2 euro minder
ten derde het ramgeheugen heb ik 10 euro goedkoper

kortom mijn samenstelling is voor dezelfe kwaliteit goedkoper als ik dezelfde videokaart had link1
of als je een iets betere videokaart wil link2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan