nieuwe game-pc 1000€

Status
Niet open voor verdere reacties.

petje11

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2002
Wie wil er voor een vriend van mij een leuke game-pc in elkaar steken?
Ikzelf heb het te lang niet meer gedaan.( weet niet meer wat nu de 'beste' merken en onderdelen zijn.)
AMD of Intel, geen voorkeur.
Het hoeft alleen maar de pc te zijn,
Dus geen toetsenbord, muis en scherm.
Wel weer met windhoos erbij.
Wel graag bij alternate.be(aangezien hij daar in de buurt woont. Dan kan hij hem afhalen)
Oh ja, hij moet ook geassembleerd worden waarschijnlijk. Het ligt er een beetje aan wanneer hij hem gaat halen, misschien rij ik dan wel ff naar hem toe. Scheelt weer 60€
En hij wil graag een leuke kast met een raampje.

moet hij ook een ssd? want ik kom uit op 1200 euro edit: kom nu uit op 1101 euro

Laatst bewerkt:
Ja tuurlijk ook een ssd. Start alles tenminste vlot op. Een hdd van 1 tb is groot zat voor hem. Plus dan een ssd van 250gb ofzo. Hoewel 128 kan ook. Hij speelt alleen maar Wot en Wows. En wat facebook spellen. Verder doet hij vrij weinig met de pc.

Bedankt Lange Pier,

Ziet er goed uit. Is socket 1151 weer nieuwer dan een 1150?
Ik ben er echt een beetje uit. Ik zal hem eens in de alternate builder maken. Kijken waar ik dan op uit kom.
Wel is windhoos daar duurder weet ik....

edit: Ik heb hem over gezet naar alternate, daar word je niet vrolijk van... daar kost exact dezelfde gewoon 1151€ is dan wel met assemblage, maar zonder zit er nog een verschil in van 90€
Ik ga met hem overleggen. Van de week weet hij wat hij exact kan uitgeven. Dan kan ik ff kijken voor hem. Anders moet ie hem maar bij azerty bestellen, breng ik hem wel weer naar hem toe....

Laatst bewerkt:
Leuk opzetje sander. Maar als ik het goed zie wel van iets mindere kwaliteit. Maar goed eerst maar effe antwoord van mijn vriend.
Enne, afuture kost mij nog geen 5€ brandstof......
Maar doe maar iets in belgie, daar woont ie.....

Enne, dat moederbord is u-atx, past dat dan wel allemaal dan??

Laatst bewerkt:
https://www.pearle.nl/acties :)

Maak eens een lijstje voor €1000,= bij Alternate, scheelt de TS weer werk...

Haha, iets te snel gelezen denk ik. Ja het kan krap aan worden, maar dat ligt niet zo zeer aan je moederbord maar aan je kast. Achteraf gezien zou het toch iets makkelijker zijn als je een grotere kast pakt.
Sorry die site van Alternate vind ik echt een drama om mee te werken. Heb een beetje rond gekeken en het is veel te onoverzichtelijk.

De seasonic voedingen zijn veel te prijzig. De gekozen voeding is daar 80 Euro. Goede alternatieven zijn Be Quiet, Cooler master, en Antec. Let er wel op dat je een voeding van 430-450 watt pakt, mits gekozen GTX 960 kaart en het certificaat bronze plus is. Rest is de processor goedkoper en het moederbord gelijk. Je kan op de site van tweakers zien, welke producten het meest gekozen zijn, kan je uit opmaken welke producten het meest gewilt zijn.

Laatst bewerkt:
Bedankt allemaal....,

Het is de PC geworden die jij hebt samengesteld bij azerty, Lange pier

Dus nogmaals bedankt. Ik heb een klusje morgen/overmorgen.:thumb::)

edit: bij alternate bestellen duurde langer en was veel duurder.....

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan