Nieuwe game pc 600±

Status
Niet open voor verdere reacties.

Computerinkt

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2009
Berichten
70
Beste Helpmij,

Ik ben op zoek naar een nieuwe game pc waarvan ik de onderdelen wil kopen bij Azerty.
Mijn budget is 600 Euro. Maximaal 650 Euro.

Randapparatuur zoals muis, toetsenbord, geluidsboxen en beeldscherm zitten niet in dit budget.
De pc wil ik zelf in elkaar wil gaan zetten met een vriendin.
Op deze game pc wil ik vooral games spelen zoals: The Elder Scrolls V: Skyrim, Dragon Age Origins en Tomb Raider.
Ook doe ik veel aan Photoshop, Illustrator en Indesign.
Hij moet goed kunnen multi-tasken.

Hiervoor heb ik zelf al een beetje onderzoek gedaan, maar vraag jullie hulp omdat ik er toch niet zoveel verstand van heb.
Mijn onderzoek zover:

- Videokaart : Nvidia GeForce GTX 750 Ti
- 8 GB ram
- Een i5 processor op minimaal 3.00 GHZ.
- Case : Midi Tower Zalman Z9 U3 ( met usb 3.0, blauwe verlichting en een ''raampje'' )
- Windows 8.1

Alvast bedankt!
 
Processors Intel Core i5-4460 € 154,75
Moederborden ASRock B85M Pro4 € 54,99
Geheugen intern Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU € 64,95
Videokaarten Club3D Radeon R9 280X royalQueen € 242,95
Solid state drives Crucial MX100 256GB € 88,-
Interne harde schijven Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB€ 46,04
Behuizingen Corsair Carbide 200R Closed € 47,95
Voedingen XFX 550W Pro € 52,01

Totaal prijs €751....wat je dan eventueel zou kunnen doen is de SSD weglaten. Dat scheelt toch alweer bijna 100 euro en dit systeem is goed genoeg als basis game station.
 
Bedankt voor de snelle opzet.

Alleen zit hier nog geen Windows 8.1 bij, heb je een andere behuizing gekozen ( Is die van mij te klein? ) en ik zou ook graag een SSD willen voor maximaal 650 Euro.
 
Laatst bewerkt:
Okè, goedkoopste pakket van windows 8.1 vind ik voor €82
Dan zouden we dus kunnen kijken inderdaad voor een goedkopere behuizing en ik zal kijken voor een wat kleinere.
Ik ben persoonlijk voorstander van een grotere kast. Zeker als je hardware wilt veranderen in de toekomst heb je meer ruimte i.p.v. een kleine kast waar je meer moet pielen.
Neemt dan alleen niet weg dat het moederbord wat je koopt moet passen in de case. Maar dat is tegenwoordig universeel meen ik met de Europese merken.
Ik zal even zoeken of ik her en der wat kan aanpassen.
 
Laatst bewerkt:
Als behuizing zou ik er graag een willen met blauwe verlichting en zowel USB 3.0 als 2.0 poorten.
Ik ben van plan om zowel een toetsenbord als muis met blauwe verlichting te kopen.
Dit geeft dan een leuke eenheid.

Een grotere kast is prima. Liever zelfs.

Voor Windows 8.1 heb ik nog een cadeaubon liggen van de Dixons.
Deze kan ik dus nog later apart kopen.
Windows 8.1 hoef je dus niet mee te nemen in je opzet.

Alvast bedankt voor alle moeite,
 
Laatst bewerkt:
Processors AMD Athlon II X4 760K Black Edition Boxed € 67,-
Moederborden MSI A78M-E45 € 44,66
Geheugen intern Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU € 58,04
Videokaarten Club3D Radeon R9 270 '14 Series€ 144,50
Interne harde schijven Seagate ST1000DX001, 1TB € 65,41
Behuizingen Sharkoon MA-A1000 € 31,48
Voedingen Cooler Master GM G450M € 41,95
Totaalprijs: € 453,04

Dan windows 8.1 erbij dan kom je op een bedrag van €535
Maar goed je hebt een budget van €650 dus kan je eventueel nog zelf een SSD uitkiezen en plaatsen.

Hier zit dan nog geen SSD bij maar je zou eventueel je interne schijf daarvoor in de plaats kunnen doen.
Ook is deze kast kleiner.
 
Windows 8.1 is ZEER makkelijk te cracken, ik heb het ook gedaan, ik zit nu te typen op de computer met windows 8.1 crack en ik heb er nooit last van gehad!
Als je wilt kan ik de bestanden naar je opsturen.

Haha, dat zal vast wel ja.

Hier zal ik het nog even over hebben met mijn vriendin.
Voor nu laat ik Windows 8.1 dan open.
 
Tja ik denk dan op mijn beurt.....1 keer een OS kopen voor 80 euro en je bent verzekerd van de juiste en benodigde updates voor je systeem.
Of heb jij windows 8.1 zo weten te kraken dat je ook de nieuwste updates binnenhaalt zonder dat je windows activeert?
 
Het meeste heb ik overgenomen van Baco 2013 uit de eerste post en kwam hierop uit: http://azerty.nl/winkelmandje/winke...615942]=1&product[692496]=1&product[631070]=1

- SSD weggelaten
- Windows 8.1 weggelaten
- Andere videokaart genomen. Past deze?
- Bronzen voeding genomen. Ik kon ook nog kiezen uit een gouden, maakt dit veel uit? Is 550 watt voldoende?
- Toch die kast genomen die ik leuk vond. Past alles hierin? of is hij toch echt te klein?
- 2TB hdd

Ik kom nu op 707 Euro uit.
 
550 watt moet inprincipe wel genoeg zijn.
Ik hoop alleen dat je systeem niet oververhit raakt he.
Je hebt er nu namelijk geen koeling in toch?

"De kogelgelagerde 120mm fan zorgt voor voldoende koeling en is bij normaal gebruik fluisterstil."
Mooi....en je kast ziet er mooi uit....maar is het voldoende koeling voor je kaart vraag ik me af.
 
Laatst bewerkt:
ah, klopt. Vergeten.
Ik zoek er dan nog een uit.

Ook laat ik voor de zekerheid nog iemand er naar kijken.

Heel erg bedankt,
Je hebt me goed geholpen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan