Nieuwe Game PC - 650 euro?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lewonas

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2011
Hallo allemaal...

Ik ben nieuw in zowel deze forum als in het samenstellen van een eigen game pc. Ik heb veel mensen azerty.nl zien gebruiken dus besloot ik om daar ook een poging te wagen.

Mijn huidige pc heeft een Intel Core Duo E7500 processor en ik wil deze flink upgraden. Ik zat te denken aan de Intel Core i5 2500K. Ook mijn grafisch geheugen (NVIDIA GeForce 9600) wil ik flink upgraden naar een GTX460. EDIT: of misschien de GTX 560?

Om een lang verhaal kort te houden heb ik hier een link naar de pc samenstelling: samenstelling . :)

Ik speel voornamelijk de games MW2, Black Ops, Crysis en Rift. Deze games zou ik graag op hoge / maximale video settings willen spelen met mijn nieuwe game pc (vooral de laatste game). Mijn huidige pc kan Rift op medium settings maar met 25fps afspelen. Mede daardoor vind ik het hoog tijd worden voor een upgrade!

Zoals ik al eerder heb gezegd ben ik nieuw in dit gebied dus ik sta open voor suggesties!

Bedankt!
~Lewonas.

Laatst bewerkt:
neem de i5 2500 zelf, die met de K kun je overclocken maar dat kan dan weer niet met dat moederbord.
neem ook 500 watt voeding, dat is wel minimaal aan te raden met een gtx 460 ;)

Bedankt voor de reactie!

Je hebt gelijk, ik kan beter de i5 2500 nemen. Ik heb een ander moederbord en voeding gekozen zoals jij hebt gezegd. Ik heb ook gehoord dat de radeon HD 6950 een stuk beter is dan de GTX560, dus het leek me wel een goed idee om die te nemen. Daarmee kom ik tot de volgende samenstelling.

Klopt het allemaal nu een beetje? :p

Of heb ik voor de 6950 meer dan een 600 watt voeding nodig?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan