Nieuwe game pc 700 - 800 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronneke1996

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2009
Ik wil graag een nieuwe pc kopen.
Ik heb deze al gevonden : klik of kan ik beter eentje samenstellen.
Ik moet er mee kunnen gamen bijv. COD 7

das nog een aardig pc'tje
i7 -2600 is een beetje overkill voor een game pc aan een i5 2500 heb je al genoeg
gtx460 is een mid range kaart je kan er de nieuwste game's prima mee spelen

maar je hebt meer aan een samengestelde pc die goed uitgeballanceerd is
het kan beter dus

maar voor de prijs vind ik het wel goed met die i7 en een andere video kaart kan ik later nog wel aanschaffen

mwah goed goed
kijk hier eens naar -----> klikerdeklik

HD6870 is een heel stuk sterker dan de GTX460
en met gaming heb je de i7 2600 echt niet nodig je hebt al ruim genoeg aan een i5 2500

en je bent goedkoper uit!

Laatst bewerkt:
Is alle goed compatibel met windows 7 en moet ik de pc zelf in elkaar zetten?

Hoi...

Het voorgestelde systeem van Firest0rm gaat prima samen met w7(niet inbegrepen) en wordt ook in elkaar gezet voor je.
Azerty Montage volledig systeem 1 jaar garantie

Altijd makkelijk zo'n brandertje/spelertje.Je zult hem maar eens nodig hebben:P:P

(Kun je zien dat je gauw naar de basisdingen kijk om een antwoord te geven of w7 zou kunnen draaien)

Ik sluit me aan bij Marcell96. Goed uitgebalanceerd systeempje, je kunt er wel zeker van zijn dat je de komende jaren geen enkel probleem zult krijgen met nieuwe spellen. Wellicht over 3 jaar niet meer met de hoogste instellingen, maar dat is en blijft koffiedik kijken ;)

goede cpu/videokaart verhouding
geen bottlenecks die ervoor zorgen dat de computer met sterke hardware alsnog traag is en dus soepel loopt

een i7-2600 met een gtx460 gaat een bottleneck vormen als je game's zoals crysis op ultra high wilt gaan spelen
dit komt door de videokaart de gtx460 is een midrange game kaart

ga je de i5 2500 samen met een HD6950 doen dan krijg je geen bottleneck
de HD6950 is een high end game kaart
en de i5 2500 is sterk genoeg om alle games op high te kunnen draaien

Laatst bewerkt:
Maar ik kan de video kaart nog al tijd vernieuwen en als ik de i7 wil gebruiken moet ik ook een ander moederbord(dat dacht ik tenminste) En die computer is nu alweer goed koper geworden, nu nog maar 729 euro.

je hoeft geen nieuwe mobo te kopen als je een i7 wilt, maar als je gaat gamen zul je ECHT GEEN i7 nodig hebben!
je kunt er later nog een betere videokaart in doen als je dat echt wilt, maar dan hebben we het denk ik over 3,4 (misschien wel 5) jaar nog wel over :p

en het is toch alleen beter dat het goedkoper is?
dan kun je meer uit gaan geven aan:
- speakers
- headset
- toetsenbord
- muis
- muismat
- kaartlezer?
- webcam?
- fan controller?
ik bedoel zonder een fijne muis en toetsenbord heb je ook weinig aan een high end game pc ;)

Laatst bewerkt:
Het is ook de bedoeling dat ik met deze computer vele jaren kan gamen en als ik nog ff wacht wordt die pc van computerland nog wel goedkoper, daarom vind ik i7 ook wel chill, want dan kan die nog jaren meegaan.

je mag mijn systeem wel kopen als je wil . Alleen de systeemkast .

aaah waarom snap je het niet?
een i5 zal net zo lang je spelletjes aan kunnen als een i7...

meer dan 5 jaar zal geen een pc meegaan als je de beste games op dat moment wilt spelen,
daarom is het ook beter een pc van €800,- te kopen en dan up te graden over een aantal jaren
dan een pc te kopen van €2000,-

dat snap ik wel, maar die computer kost maar 729 euro en zal nog wel dalen in de prijs.

ronneke als je daar je geld op wilt zetten is dat goed maar die kans acht ik erg klein
waarom?
omdat webshops zoals azerty 4launch en salland standaard goedkoper zijn
zij hebben massa inkoop waardoor ze de prijzen enorm naar beneden kunnen drukken
al met al ook al wacht je tot dat je een ons weegt de samengestelde pc's zullen sterker/goedkoper blijven

ik kom beter uit met de zelfde prijs
klikerdeklik

zelfde spec's
klikederklik

Laatst bewerkt:
Oke, kan iemand dan een goede pc samenstellen voor de prijs van 700 euro en nog een leuk beeldscherm er bij (800 euro ongeveer inclu. beeldscherm), waar ik lang mee kan doen en ik heb het liefst een nvidia video kaart(ik heb het niet zo op ati). En misschien nog plus windows 7

En de computer moet goed kunnen koelen want hij staat krap in een kast en alleen de voor kant is open.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan