Nieuwe game pc 800 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

xxmarijn

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2011
hoi allemaal, een vriend van mij mag een nieuwe pc samen stellen van maximaal 800 euro

Hij wil er het liefst een i5 in hebben.
De amblassage kan ik zelf doen en windows hebben we hier ook.
verder heeft hij geen eisen.

Alvast heel erg bedankt!

@vanschagen 900 euro en dat voor een instap GTX550 TI mag hopen dat je weet dat er veel goedkopere opties zijn met betere prestaties

Laatst bewerkt:
Dit systeem heb ik gemaakt: http://azerty.nl/winkelmandje/winke...455750]=1&product[427486]=1&product[441860]=1

Heb zelf ook net een systeem gekocht bij azerty, heb veel gezocht over componenten en ben een stuk wijzer geworden hierdoor.
Daarom kan ik ook wel redelijk advies geven op dit gebied nu, je hebt nog wat budget over hier kun je een mooiere kast ( behuizing ) voor uitzoeken.
Of een 2 TB harde schijf nemen.

Mischien heeft een firestorm of msi nog wel wat op te merken wachten is zeker de moeite waard.

de HD7850 is de betere keuzen wat dat betreft ik zou de koeler wel veranderen in een scythe mugen 2 koeler

kunnen we niet beter een gtx 570 nemen? is wel iets beter voor gaming.

Ps: denken jullie dat 430 watt genoeg is?
ik hoef niet up te graden het is voor tijdelijke pc, duss misschien is het wel genoeg

Laatst bewerkt:
430 watt is niet genoeg 500watts is het minimum zeker als je voor een gtx570 wilt gaan
maar dan heb je weer de HD7870 en die is weer net ff wat beter dan een GTX570 en kost net zo veel

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan