Nieuwe game-pc, budget +- 800 eu

Status
Niet open voor verdere reacties.

paranoia

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2008
Hey allemaal,

Ik ben op zoek naar een nieuwe game-pc met ongeveer een budget van rond de 800 euro.
Ik heb zelf weinig ervaring met pc's, dus om er zelf een samen te stellen lijkt me niet zo'n slim idee. Wat ik in iedergeval wil voor mijn pc is redelijke fps op games zoals Call of Duty 4 en dat alles een beetje vloeiend loopt. Iemand suggesties voor goede maar redelijk geprijsde game-pc's/samenstellingen?

Bvd!

Ik heb even wat samengesteld. De eerst is zonder besturings systeem de 2e met. (vista home premium,10 euro minder dan heb je Xp). Oja ik ben ook maar een mens de wacht eerst andere helpmij gebruikers af.

Bijlagen

Dank je swallov, alleen zie ik dat er bij beide samenstellingen staat dat die moederboard de snelheid van het geheugen niet ondersteunt. Ik weet niet of dit echt zo is of dat het een foutje van alternate is. Ik heb trouwens ook gehoord dat alternate wat duur is vergeleken met azerty en salland etc. En ik heb ook gehoord dat je bij Duitse leveranciers veel goedkoper uitkomt. Is dit waar?

Ik heb trouwens nog wat systemen opgezocht, reacties graag:

http://www.serhend.de/product_info.php/info/p1661_PC-System-PHENOM-X3-8650.html

En deze van komplett.nl:

NZXT ALPHA Black w/Window side panel,
Corsair Powersupply 550W Bulk, black,
MSI P35 NEO-F, P35, Socket-775, DDR2,
Intel Core™ 2 Duo E8400 3.0GHz, Socket
Corsair TWIN2X 6400C5DHX DDR2, 2048MB
POV GeForce 9800GTX 512MB GDDR3
Western Digital Caviar SE16 500GB SATA2
Sony NEC Optiarc DVD±RW burner AD-7200A,
MS COA Windows Vista Home Premium
Stootvrije PC doos
Creative SB X-FI Xtreme Gamer

Totaal: 762,63

Laatst bewerkt:
Die komplet is beter. Die andere heeft een processor die niet echt top is. Oja dat geheugen, ik heb het even op gezocht. (ik heb er 1066 ddr2 in gedaan toch) het werkt wel met het moederboard en wordt ook voledig ondersteunt. Klik!

Laatst bewerkt: