Nieuwe game-pc, budget +- 800 eu

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heel erg bedankt, dus als ik het goed begrijp kan ik dat snoertje gewoon inpluggen, en als ik dan de software geïnstalleerd heb, heb ik connectie met het internet.

Edit: Is het moederbord van de laatste configuratie nou wel of niet goed? Past hij erbij?

welke?
Die van 4Launch, of die van Azerty?
Die van 4launch is goed, het moederbord heeft alleen een pci-e-poort minder. Maar dat is alleen belangrijk als je er later een 2e videokaart in wil zetten.
Is die kans klein, dan is het een prima moederbord.

En ik kan dus ook gewoon de internetsoftware installeren en dan het snoertje inpluggen? Er hoeft dus niks meer bij? (Ik wil alles zeker weten:))

Dat was de laatste vraag ;). Als iemand hem effe snel kan beantwoorden dan kan ik hem nu gelijk bestellen! :D

En ik kan dus ook gewoon de internetsoftware installeren en dan het snoertje inpluggen? Er hoeft dus niks meer bij? (Ik wil alles zeker weten:))

Je moet alleen nog Windows Vista installeren en daarna snoertje inpluggen en software installeren.
Maar nogmaals: je moet wel controleren of er ondersteuning is voor Vista.

Je moet alleen nog Windows Vista installeren en daarna snoertje inpluggen en software installeren.
Maar nogmaals: je moet wel controleren of er ondersteuning is voor Vista.

En hoe kan ik dat controleren? En als er geen ondersteuning is, wat moet ik dan doen of kopen?

En hoe kan ik dat controleren? En als er geen ondersteuning is, wat moet ik dan doen of kopen?
Een nieuwe stick, of pci-kaartje kopen die wel ondersteuning heeft voor Vista (20 euro ongeveer: kan ook iets goedkoper zijn).

Zoek eens op je computer onder apparaatbeheer naar deze Wlan-stick en kijk welk type het is. (of kijk of er een typenummer op getypt is)

Een nieuwe stick, of pci-kaartje kopen die wel ondersteuning heeft voor Vista (20 euro ongeveer: kan ook iets goedkoper zijn).

Zoek eens op je computer onder apparaatbeheer naar deze Wlan-stick en kijk welk type het is. (of kijk of er een typenummer op getypt is)

Mijn eigen pc is nu kapot, ik zit op die van mijn vader atm. Op de stick staat (van boven naar beneden, ik weet niet welke het typenummer is):

S/N: CP0602BU5BN
FCC ID: RSE-ST121GA
TCM:35992170
DSL25121BB E2

Het merk is Speedtouch van Thomson. Waar kan je zien of dit ondersteund word?

Mijn eigen pc is nu kapot, ik zit op die van mijn vader atm. Op de stick staat (van boven naar beneden, ik weet niet welke het typenummer is):

S/N: CP0602BU5BN
FCC ID: RSE-ST121GA
TCM:35992170
DSL25121BB E2

Het merk is Speedtouch van Thomson. Waar kan je zien of dit ondersteund word?
Beetje geduld aub...
http://www.speedtouch.nl/software.html#121g
Dit is de enige 121G die ik kan vinden.
Als het hem is: dan heb je er drivers voor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan