Nieuwe (game)PC budget 800e

Status
Niet open voor verdere reacties.

AtzeSchipper

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 aug 2011
Nieuwe (game)PC budget 800e (Hoe is deze offerte?)

Hoi!

Ik heb hard gewerkt deze vakantie, om eindelijk een fatsoenlijke computer te kunnen kopen. Probleem is alleen, er zijn zo ontzettend veel mogelijkheden en verschillende componenten, ik weet niet precies wat bij elkaar past/beste performance geeft.

Budget - Ongeveer 800/850 euro,
Doel - Gamen (Ook wel internetten, maar als hij kan gamen kan hij dat ook)
Omgeving - Hoeft niet helemaal stil te zijn, met een normale koeler mocht ik ooit nog eens willen overclocken
Assemblage - Kant en klaar afgeleverd
Besturingssysteem - Heb ik hier nog liggen, niet nodig
Opties / randapparatuur - Heb geen randapparatuur nodig, monitor komt ergens anders vandaan en tobo + muis heb ik al

Ik had natuurlijk wel wat research gedaan, en daarbij kwam ik uit op een I5 2500K met een GTX 560 Ti. De dingen daaromheen heb ik geen idee van, ook niet of het wel compatible is met elkaar. Ik weet ook niet of dit wel goed is, misschien heb ik wel een goedkopere cpu nodig met een betere videokaart, ik heb echt geen idee.

Bij voorbaat dank voor de hulp!

(#7 is een offerte, is dat iets?)

Laatst bewerkt:
Ja, nu lukt het gewoon. Ik zal zonet wel iets stoms gedaan hebben. Maar iig, dat ziet er netjes uit! Dankjewel.

Laatst bewerkt door een moderator:
Is deze offerte goed? (Game pc, €800)

Hallo,

Na wat op internet gezocht te hebben, kwam ik tot de constatering dat er gewoon te veel keus is. De kortste klap is dan, een lokaal pc-winkeltje! Ik wist er natuurlijk wel iets vanaf, dus ik kwam niet als een totale noob bij die kerel. Na een gesprek kwamen we tot deze offerte:

1155 Intel Core I5 2500K 95W 4,40GHz/ BOX
560n nVidia Asus ENGTX560 Ti DCII/2DI/1GD5 GDDR5/1024MB
Asys 1155 P8H61 USB 3 (rev. 3) S/GBL/DDR3/USB3/ATX
4096MB DDR3/1333 Kingston CL9
Samsung SH222AB 22x SATA / bulk / zwart
1,0TB Hitachi Deskstar SATA/32MB/7200rpm
MS-Tech MS-N750-Val 750W ATX
Codegen P3327-CA 0 watt / zwart
inc Inst + Assemblage

€700

Nu heb ik dus nog €100 over, en daarvan wil ik eigenlijk wel iets gebruiken voor een andere kast. (Hoeft niet heel fancy hoor, maar het moet geen lelijke kast zoals deze zijn) Is dit sowieso een goede setup, en als ik er een betere GPU inzet, moet ik dan ook weer een duurdere PSU nemen? Want dat kan denk ik niet voor die €100.

In ieder geval, heel erg bedankt dat je ff een mening geeft, echt heel gaaf! :)

Vriendelijke groet,
Atze

Je nieuwe vraag hierbij aangezet en op status "niet opgelost "gezet.Past hier prima bij en behoeft geen nieuw topic.

Succes met je vraag.

Mvg,
Frank Wannet
Sectiemoderator Hardware

Met het moederbord wat je nu hebt gekozen kan je niet overklokken.
Dan moet je een P67 of een z68 moederbord nemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan