Nieuwe Game PC / Multimedia +- 1500 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

HoratioCaine

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2012
Beste Allemaal,

Al diverse malen goed geholpen door jullie samenstellingen, graag opnieuw jullie mening ;).

Budget- Ongeveer 1500 euro.
Doel - Gamen op max settings en wat lichte foto en videobewerking, verder algemene werkzaamheden (internet, tekstverwerking etc)
Omgeving - Liever een krachtigere pc dan een muisstille pc (ik wil natuurlijk geen vliegtuig in mijn woonkamer ;)
Assemblage - kant-en-klaar afgeleverd systeem
Besturingssysteem - Windows 7 of 10?
Opties / randapparatuur - Zelf hecht ik altijd wel waarde aan een geluidskaart (maar goed, dat zijn ook de kosten niet). Zeer snelle pc is een must. De aller aller aller nieuwste graphics card hoeft er voor mij echt niet in, ik wil hier best een model onder zitten. Beeldscherm is al aanwezig.

Alvast bedankt!

Ik had laatst (week geleden) een pc-samenstelling voor €1000,- gedaan.
Deze werd echt uit eindelijk als perfect beschouwt voor hem.

Dus voor jou het volgende:

Intel® Core i5-6600K, 3,5 GHz
MSI Z170A TOMAHAWK (cash back actie tijdelijk)
Corsair CS750M, Voeding
Club 3D Radeon R9 290 royalAce, Grafische kaart
Corsair 16 GB DDR4-2133 Kit
Samsung 850 EVO, 250 GB SSD
ASUS DRW-24F1MT, DVD-brander
Zalman R1, Behuizing
Microsoft Windows 10, Software
Western Digital Re, 2 TB Harde schijf
Noctua NH-U9B SE2, CPU-koeler

Totaal prijs: €1.439,38*

Mochten andere er feedback op hebben laat me weten...

Knappe samenstelling hoewel de voeding zeer zwaar over the top is.
Voor dit systeem is een A-merk van 430 Watt voldoende, hooguit 460 Watt dus daar valt nog op te besparen.
Upgrade van Win7 naar Win 10 is tot 31 juli 2016 nog gratis zoals hierboven al opgemerkt.:thumb:

Laatst bewerkt:
http://tweakers.net/reviews/4300/4/desktop-best-buy-guide-januari-2016-high-end-gamesysteem.html

Daar al eens gekeken is ongeveer jou budget maar kaart kan je vervangen door een goedkopere bv als je op full hd speelt is de gtx 970 een heel goede om alle games vlot te spelen maar ik weet niet welk beeldscherm je hebt die r9 fury x is een heel goede voor hogere resoluties

Windows 7 is goedkoper en voorlopig kan je nog upgraden naar Windows 10

Windows 10 upgrade is gratis mits jr onder de 4 onderdelen in je kast gaat vervangen het is een domme versie die ik iedereen afraad vooral wanneer je bezig bent met pc's

Iedereen bedankt voor de suggesties! Ik ga eens kijken welke ik het beste kan gebruiken ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan