Nieuwe game pc rond 1000 euro samenstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flameshot

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2008
----
Budget - Wat wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer?
750 tm 900 euro, het liefst 2 samenstelling een van 750-800 en een rond de 900
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen?
Gamen
Hoe belangrijk is stilte? - Onbelangrijk/Enigszins belangrijk/Heel belangrijk
Enigszins belangrijk
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - Moet de winkel de hardware voor je assembleren of ga je dit zelf doen?
Doe ik zelf

Opties: Welke opties wil jij bij je pc hebben
Besturingssysteem - Heb je al een besturingssysteem? Zo ja welke dan? XP/Vista? Zo nee: welke wil je?

Randapparatuur
Ik heb al muis,toetsenbord, monitor en windows 7

Het is een pc voor de familie, me vader wou het liefst een ssd 40 gb erin.
Ik dacht zelf aan een intel i5-760 processor voor de rest weet ik het niet echt.

(ik had al eerder een topic gemaakt en zei dat ik ergens in december de definitieve beslissing zou maken, maar de eisen zijn even aangepast)

Laatst bewerkt:
wat heb je al een kast dvd brander?

heb je al beeld scherm muis

Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - Maakt niet uit/

maakt wel degenlijk uit want als dit niet hoeft heb je meer geld over voor hardware
dus moet de winkel dit inelkaar gaan zetten?
of kan je dit zelf?

Goedemiddag,

ziet er goed uit het systeem van 112fan alleen ik zou niet voor de gtx 480 gaan maar voor een 6870 van ati 100 euro goedkoper en beter als de 480 zie hier

@modag
dat klopt niet
de GTX480 is ruim sterker dan een HD6870
de HD6870 is zelfs iets zwakker dan een GTX470
klik

ik weet niet wat voor een benchmarks zij hebben gebruikt maar dat klopt gewoon niet
weet ook dat de HD6870 op Barts zitten en die zijn minder snel als cayman

Ik heb niet zo heel veel verstand van computers maar wat betekent die 4 GB ram. Wat maakt het uit al heb je 2 gb of 4 of 6 ?

Ram Geheugen is voor snelheid zeg maar, 4GB is ruim genoeg
maar je bent nogal onduidelijk in wat je wel/niet wil>>>>?

Zag er goed uit hoor, maar voor gamen zal ik dan Crossfire HD 6850 doen, alleen wat wil je precies gaan doen met je systeem?

Heb wat kleine aanpassingen gemaakt, hier mijn winkelmandje met Crossfire HD 6850.

Je kan ook voor SLI GTX 460 gaan (oftewel 2 GTX 460 videokaarten) wat bijna net zo goed is, 60 euro goedkoper is, en iets koeler is, want HD 6850's naast elkaar zijn wel heethoofdjes ;)

Succes met kiezen!

PS: Zie opeens dat je geen processorkoler erin had gezet, zal ik toch wel doen voor optimale prestaties, hier met koeler: Klik (met GTX 460 SLI opstelling)

Laatst bewerkt:
Ik heb even een random vraagje, kan je met zo'n computer ook goede filmpjes van games maken, bijvoorbeeld met fraps ?

bedankt voor de hulp ! hoeveel jaar zal deze computer ongeveer mee kunnen qwa games, (zonder lag) (bijvoorbeeld call of duty)?
en als er wat onduidelijkheid was.. de computer is alleen bedoelt voor gamen en branden van cd's.

Heb je mijn winkelmandje nu gekozen? Of ben je bij die van fan gebleven?

Met mijn samenstelling zou je alles in de hoogste details, met wel 60/70fps spelen! Oftewel, het is een mégá snelle computer!! :thumb:

(jou samenstelling)
Ik heb nog niet definitief besloten, want ik moet nog besluiten welke grafische kaart ik zal pakken. De Radeon of de GTX.
En is het beter om 2 iets goedkopere te pakken of 1 dure ? Want ik zie dat je er 2 hebt gepakt, maar je kan ook een dure pakken?

Gaming pc + ssd 40gb voor 750 euro tm 900

----
Budget - Wat wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer?
750 tm 900 euro, het liefst 2 samenstelling een van 750-800 en een rond de 900
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen?
Gamen
Hoe belangrijk is stilte? - Onbelangrijk/Enigszins belangrijk/Heel belangrijk
Enigszins belangrijk
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - Moet de winkel de hardware voor je assembleren of ga je dit zelf doen?
Doe ik zelf

Opties: Welke opties wil jij bij je pc hebben
Besturingssysteem - Heb je al een besturingssysteem? Zo ja welke dan? XP/Vista? Zo nee: welke wil je?

Randapparatuur
Ik heb al muis,toetsenbord, monitor en windows 7

Het is een pc voor de familie, me vader wou het liefst een ssd 40 gb erin.
Ik dacht zelf aan een intel i5-760 processor voor de rest weet ik het niet echt.

(ik had al eerder een topic gemaakt en zei dat ik ergens in december de definitieve beslissing zou maken, maar de eisen zijn even aangepast)

Laatst bewerkt:
Mod edit

ik had al eerder een topic gemaakt en zei dat ik ergens in december de definitieve beslissing zou maken, maar de eisen zijn even aangepast

Past hier nog prima bij;)

Succes verders met je vraag.

Oke bedankt!
Om mijn post een beetje duidelijk te maken hoop ik op 2 samenstelling een van rond de 750 euro en een van rond de 900 euro, omdat we er nog niet uit zijn of we rond de 900 gaan besteden of rond de 750.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan