Nieuwe game pc rond de 2300-2400euro alle hulp is welkom

Status
Niet open voor verdere reacties.

nk020

Banned
Lid geworden
3 jun 2011
Welkom allemaal ik wil een nieuwe pc kopen van rond de 2300-2400euro alle hulp is welkom.
Ik heb zelf al een scherm en een game muis en een headset dus die 3 dingen zijn niet nodig dus ik heb nog een toetsenbord en een pc nodig
luidsprekers haal ik later mischien wel een keer ik heb nu standaard luidsprekers en die klinken al goed en heb bijna altijd mn headset op dus dat
is niet noodzakelijk. Alle hulp is welkom.

Gr Niels

Zoals besproken op de chat: als je rond de 1500 gaat zitten heb je over 2 jaar nog genoeg geld om een leuke upgrade te doen.

Hier een basis opzetje: klik

beantwoord even de volgende vragen dan kunnen wij je beter helpen

Budget - Hoeveel wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer?
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Gamen / Beeldbewerking / Videobewerken / Internet+Email / Anders, namelijk...
Omgeving - Wil je een krachtige pc die misschien wat lawaaierig kan zijn (ivm koeling), of geef je liever wat rekenkracht op voor een echt stille pc?
Assemblage - Wil je een kant-en-klaar afgeleverd systeem, of ben je bereid wat kosten te sparen door het zelf in elkaar te zetten?

Besturingssysteem - Welke wil je?
Opties / randapparatuur - Heb je specifieke hardware die in je systeem moét zitten? En heb je misschien hardware van een ouder systeem die je eventueel mee kan nemen naar het nieuwe? Heb je nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc?

heb hier al wat voor je samengesteld is echter wel dikke overkill voor een beetje gaming klikerdeklik

Laatst bewerkt:
Budget 2300-2400euro
Doel Voornamelijk gamen ik ga vooral veel diablo 3 doen en toekomstige games die uit komen.
Omgeving Ik wil wel goeie koeling dr in hebben maar het moet ook weer niet te veel lawaai worden dus het liefst stil maar een beetje zou nog kunnen omdat ik voornamelijk mn headset gebruik.
Assemblage Het lieft wil ik assemblage maar ik zou eventueel het ook nog zelf in elkaar kunnen zetten.
Besturingsysteem Ik wil windows 7 home premium 64bit
Opties / randapparatuur me systeem is te oud om hardware mee te kunnen nemen. ik heb wel wat randapparatuur wat ik wil meenemen dat is mijn scherm en mijn gamingmuis. voor de rest ik wil goed kunnen gamen dat is het.

ik mag wel hopen dat dat scherm wat je mee neemt FULL HD is?
anders is het een beetje zonde om een dure pc te kopen terwijl het beeldscherm het niet aankan

Dat is waar ik heb nog een dell flatscreen 24inch 1980x1200 full hd resolutie en die is goed lijkt mij gebruikt ook die witte nieuwe aansluiting bij de stekker

dat is DVI ja dat is prima
nou je houd dus nog dik 400 euro over wellicht leuk voor een extra beeldscherm ernaast ofzo
deze videokaart kan tijdens het gamen 3 beeldschermen aansturen dus nog 2 beeldschermen ernaast plaatsen van 24inch?

zou wel leuk zijn maar dan zou ik eigenlijk 3dezelfde moeten hebben zodat ze mooi op elkaar aansluiten

klikerdeklik

nu met 3 beeldschermen SSD aangepast naar 128GB zodat het nog een beetje bij budget blijft

je kan ook 1 duur 3D beeldscherm met bril kopen voor als je 3D films en games wilt kunnen spelen

Laatst bewerkt:
Mooi systeem mischien is dat wel wat als ik gwn 1 scherm 3d neem maar met 3 ziet er ook vet uit en als ik een ssd schijf heb met montage van azerty dr bij zetten hun dan windows op mn ssd schijf want ik wil daar natuurlijk wel mn besturingsysteem op hebben staan.

Dit las ik nog op die assemblage van hun Montage systeem 1 jaar garantie (met uitzondering op alle accu's, die hebben een half jaar garantie) Wij zetten uw gewenste onderdelen in elkaar en monteren deze netjes af. Vervolgens testen wij het systeem op incompatabiliteit en met alle mogelijke software. Eventuele defecte onderdelen of produkten die niet compatibel zijn, kunnen we direct oplossen. Daarmee voorkomen we tijdverlies en onnodige kosten voor u en voor ons. Tevens heeft u 1 jaar garantie op de assemblage. Indien er een onderdeel binnen 1 jaar defect is, vervangen we deze kosteloos. Ook assembleren we de hele computer weer en testen deze zoals de eerste assemblage. Wij assembleren geen waterkoeling. Let op bij vervanging van de originele videokaartkoeler vervalt de garantie op de videokaart!

van wij installeren geen waterkoeling maar hoe zit dat dan met de corsair h100 doen ze die er wel op?
En hoe zit het met de casefans? Moet ik zelf windows installeren want dat zou wel beter zijn want dan ken ik hem op mijn ssd zetten.

Laatst bewerkt:
ja 2GB vram is ruim voldoende en ja het klopt dit is alleen hardware assemblage dus geen windows OS installatie
wil je dit er toch erbij hebben dan kost dit je ruim 40 euro extra terwijl dit heel simpel zelf te doen is zo moeilijk is windows 7 niet

de koeler sluiten zij aan dit is LIQUID set geen costum waterkoeling
deze set is zeer eenvoudig te installeren dus die horen zij wel te installeren
dit kun je altijd nog even per mail na vragen

Laatst bewerkt:
veel goedkoper omdat daar geen 3 beeldschermen bij zitten -.-

beetje misplaatste advies:confused:

en de hardware die er in zit is een stuk minder

Laatst bewerkt:
dat verschilt per persoon ik krijg hoofdpein zodra ik 2 uurtjes met een 3d brill opzit
kan het makkelijk 6 uur vol houden zonder 3d brill en is 3 schermen voor mij een stuk leuker
vooral bij race games is het optimaal

ook games zoals battlefield 3 zijn goed te gebruiken met 3 schermen

Bedankt voor het advies alleen bij die kant en klare pc's kan ik niet zien welke ssd er in zitten dus dat is vaag en de koeling lijkt me ook minder in die van alternate

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan